Avatar billede gawc Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Disconnected fra Everquest servere

Har lige fået min Cisco Router 677 op at køre (cybercity), men bliver disconnected hele tiden fra EverQuest spillet....jeg har ingen problemer fra ftp servere med disconnection.

Jeg har nulstillet routeren, og forwarded alle porte til min computer, som der blev vist på:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/manuel_installation/

derud over har jeg sat tcp til at have timeout på 3600 oxo... (EQ virkede ikke før eller efter).

nogen ideer ?
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:04 #1
Hvad har du? Adsl, og hvor hurtig? Det kan måske være noget med serveren at gøre! Prøv evt. at vælge en anden server og se om problemmet forsætter!! :)
Avatar billede gawc Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:19 #2
Det er ikke serveren, har prøvet, og det virker fint hos min kammerat, min adsl er 1mbit/256kbit, men spillet plejer at køre fint på et 33.6 modem, så jeg tvivler det er der problemet er heller....

Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:58 #3
En af mine kammerater har prøvet det samme, jeg prøver lige at spørge imorgen!!

Forresten kan det være noget med routeren som ikke tillader den port som du spiller over?? Kender ik helt porten, men den skulle meget gerne være åben! :)

-Sanded-
Avatar billede gawc Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:59 #4
Ville være kanon hvis du gad spørge ham....jeg er på nippen til at gøre noget drastisk :)
Avatar billede rekcuf Nybegynder
23. oktober 2001 - 02:13 #5
EQ rulez

hvilken server spiller du på?
Avatar billede gawc Nybegynder
23. oktober 2001 - 05:49 #6
Jamen det er jo det jeg ikke gør, pga min router :(:(  men ellers tallon og karana
Avatar billede gawc Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:14 #7
Sanded Shadow:  har du fundet ud af noget ?
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:50 #8
Prøv evt. at upgradere grafikkort eller lydkort!

Ham jeg skulle spørge siger bare at han ventede til næste dag også virkede det! :/

Men prøv det øverste! :)
Avatar billede gawc Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:27 #9
alt er opdateret...og CC sviner mig mere eller mindre til, når jeg ringer til dem....  &%¤&(¤% nu er jeg bundet et halvt år til et net jeg ikke kan bruge fuldt ud...  det er dælme lamt.

well....  her er pointene...
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:56 #10
Hmmm... Ked af at høre!!

Prøv at contacte mig på ICQ 26 42 36 32 og lad os snakke lidt!! kan være jeg kommer på noget! \"S\"