Avatar billede conspiracy Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydkortmed 2 udgange

da jeg er ved at eksperimentere med software som hedder pcdj ( dj tool) som er virtuel mixerpult vil jeg høre hvordan jeg kan bruge min soundblaster 128 til at kunne crossfade eller afspille 2 sange på engang ligsom man kan på en pro mixerpult!
Avatar billede Xelot Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:06 #1
Du kan bruge CoolEdit 2000 til at crossfade med...
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:12 #2
Du skal bruge 2 lydkort for at få det til at funke rigtigt, gerne 2 forskellige.
Programmet BPM kan tumle 3 lydkort, og det virker.
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:13 #3
>znup - crossfading i CoolEdit er ikke dt samme, her er tale om en virtuel mixer. ;O)
Avatar billede conspiracy Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:15 #4
znup.dk>>jeg har jo softwaret(www.pcdj.com  freeplayer silver pcdj) som jeg vil bruge til at mixe,dvs jeg kan bruge en sb 128 og sb512 til formålet
men hvordan får jeg dem til at arbejde sammen i softwaret!
Avatar billede msmows Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:21 #5
Har du begge lydkort installeret på systemet?
Hvis du har skal under prferences såmænd vælge bare vælge lydkort til hver kanal.
Avatar billede donleavy Nybegynder
26. oktober 2001 - 13:35 #6
Native Instruments har lavet et program, der hedder Traktor, som kan bruges til formålet