Avatar billede gronvold Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende scroll-funktion

Hej
Under W2K og Office2000 virker scroll-funktionen ikke i Outlook når man skal \"rulle\" i adressekartoteket. Alle andre steder virker det normalt. Det gælder flere forskellige typer maskiner.
Er det bare sådan i den nævnte konfiguration eller hvá?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:28 #1
Har W2K, Office 2K, Outlook 2K og en Logitech Scroll mus. Jeg har ikke de nævnte problemer.
Hvilken mus har du og hvilken SW version bruger du til denne?

/Thorsten
Avatar billede gronvold Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:43 #2
Det drejer sig om diverse forskellige mus og på div. forskellige maskiner(ansat på et rådhus som supporter). Jeg har/havde overvejet at installere en Logitch-driver. Den virker jo på alle  (stort set) mus. Ellers er det blot W2K egen ps2-driver.
Da du ikke har de nævnte problemer, er der meget der tyder på det vil hjælpe. Prøver det snarest.
(Hvis du laver et svar, skal du få pointene :-))
Avatar billede tlaursen Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:07 #3
Kommer her.
Avatar billede gronvold Nybegynder
23. oktober 2001 - 08:03 #4
Det løste problemet. Tak