Avatar billede lars-k-jensen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd CD men lyd spil m.v

Kan ikke afspille audio CD på WIN98 cd-afspiller, Win-AMP m.v. - ingen lyd. Har lyd på diverse spil, windows lyde m.v. Kører WIN98SE, PC100systemboard med C-media 8738, seneste opdaterede driver. Alt er slået til på mixer m.v.??
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:35 #1
Check om lydkablet fra lydkortet til bundkortet er sat rigtigt i!!!

Det er et lille stik med 2 eller 4 faser!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede lars-k-jensen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:46 #2
\"Lydkortet\" er integreret i bundkortet.
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:49 #3
NÅ OK

Så inde i mixer skal du gå ind i filer, så egenskaber og makere alle tingene og killike ok så skal du sætte CD Audio og sørge for at der ikke er markering i slå fra!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede lars-k-jensen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:54 #4
Det gjorde for 3 timer siden, gid det var så let.
Avatar billede lars-k-jensen Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:57 #5
Jek kan f.eks. gå ind i PCI Audio applications og køre (+høre selvfølgelig) en fantastisk demo - men CD spille - nix
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:58 #6
Har du checkket om det kabel der sider fra cd-drevet til bundkortet er sat rigtigt i.
Det er et 2 eller 4 fasers stik!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede lars-k-jensen Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:09 #7
Det manglede. Jeg checkede på min datters PC, som virker. Der sad et. Men ikke på denne PC. Så jeg er sikker på, at når jeg får det i, så er den der. Så pointene er dine. Tak for hjælpen. Min hjerne var stået af her til aften.
Avatar billede ms.clan.4t.com Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:11 #8
Selv tak jeg havde nemlig samme problem med min brænder fordi jeg havde glemt at sætte det dumme kabel i!!!

/ms.clan.4t.com
Avatar billede little_john Nybegynder
22. oktober 2001 - 02:11 #9
Giver \"ms.clan.4t.com\" ret..  Lyder helt sikkert som om audiokablet fra CD-rommen til motherboardet (lydkortet) mangler..  Ingen grund til at afvise hans svar???

Little John
Stud. ing.