Avatar billede hjensen Nybegynder
28. februar 2000 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Office assistent til MS Office 2000

Er der nogen der ved hvor man kan finde flere "Office assistants" til Office 2000 ???
Avatar billede kirsten Nybegynder
28. februar 2000 - 12:08 #1
Hej.
Prøv at kigge på http://officeupdate.microsoft.com/.

/christian
Avatar billede hjensen Nybegynder
28. februar 2000 - 12:09 #2
Har jeg prøvet, men der kan jeg ikke rigtigt finde noget
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
28. februar 2000 - 13:02 #3
Du kan finde nogle på msdn - jeg ved ikke om det er dem, som følger med Office.
http://msdn.microsoft.com/workshop/imedia/agent/characterdata.asp

Desuden findes der en webring - du kan starte med denne, hvor der vist findes 25 forskellige karakterer:
http://www.msagentring.org/

Mvh
Avatar billede hjensen Nybegynder
28. februar 2000 - 13:34 #4
--> Baunsgaard

Det er desværre MSAgents og ikke Office Assistenter.
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
28. februar 2000 - 14:44 #5
hjensen>> Hvad er forskellen?
Avatar billede hjensen Nybegynder
29. februar 2000 - 07:33 #6
--> Baunsgaard
MSAgent er en anden type agenter (ActiveX), og Office-assistenter er de små fyre der er aktive så snart du har en Office-applikation kørende
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
29. februar 2000 - 08:52 #7
Hvis du kigger i MS Office Developer dokumentationen kan du se at Office Assistents også er MS Agents... De programmeres endda via samme ActiveX interface :-)
Avatar billede hjensen Nybegynder
29. februar 2000 - 09:05 #8
Men de Agents du referede til kan ikke bruges som office-assistenter
Avatar billede hjensen Nybegynder
30. august 2000 - 14:55 #9
lukket