Avatar billede tejs Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min PC lukker ikke ned...

Hej,

Jeg har det problem at min PC ikke altid vil lukke ned, det sker måske en ud af 8 gange, men det er ret irriterende at jeg skal slukke den på \"den store knap\"

Hvis jeg trykker på \"Start\" og \"Luk Computeren...\" og efterfølgende siger \"OK\" til dialogboksen, så sker der intet andet end at dialogboksen forsvinder og jeg igen ser skrivebordet og alle mine ikoner. Jeg kan endda arbejde videre og computeren opfører sig 100% normalt - den vil bare ikke lukke ned eller logge af...

Hvad kan er der galt..?

Tejs
Avatar billede omen Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:08 #1
Har du været inde og tjekke Kontrol Panel->Skærm->Puaseskærm->Strømforsyning->Avanceret ?

Avatar billede speed.up Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:11 #2
har haft samme problem jeg løste det med en lille opdatering inde i windows opdate.
håber det kan hjælpe det hjalp mig..
Avatar billede jemt Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:12 #3
Jeg hader den slags.. Reinstaller din computer ..
Avatar billede omen Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:13 #4
Er ACPI i bios sat til Enabled under Powermanagement?

Og du kan også prøve det som speed.up siger.
Avatar billede justerdk Nybegynder
23. oktober 2001 - 09:56 #5
Har du aktiveret \"APM\" i strømforsyning ??
Avatar billede tejs Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:01 #6
Det er en periodisk fejl og en af de svære - alt er som det skal være og når den nu lukker perfektned 7 ud af 8 gange, så er der vel ikke noget galt med indstillingerne...

Jeg har afinstalleret nogle programmer bl.a. noget antivirus og indtil videre lukker den ned som den skal - så jeg tror jeg dropper spørgsmålet..