Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:21 Der er 36 kommentarer

ÆNDRE STØRELSEN PÅ EN FRAME!!!

HEJ

HVORDAN KAN JEG LAVE ET JAVASCRIPT DER KAN ÆNDRE MIN ØVERSTE FRAME, DEN HAR NAVNET BANNERFRAME OG JEG VIL GERNE HAVE AT DEN ENTEN KAN SLETTES AUTOMATISK ELLER ÆNDRE SÅ DEN ER MEGET LILLE, DET ER FORDI AT MINE MEDLEMMER PÅ MIN SIDE IKKE SKAL SE PÅ DET IRETERENE BANNER, SÅ PLZ HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG!!!!
Avatar billede prodic Mester
21. oktober 2001 - 00:23 #1
Et lille gæt og råd - Køb et \"rigtigt\" Webhotel hvis du vil af med det banner.
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:26 #2
NEJ DET ER MIT EGET BANNER MEN MINE MEDLEMMER SKAL IKKE SE PÅ DET!!!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:27 #3
DET SKAL INTEGRERES I KODEN PÅ LOGIND!!! SÅ DEN SLETTER DEN FRAME NÅR DE LOGER IND!!!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:29 #4
JEG KAN SELV INTEGRERE DET I KODEN MEN JEG KAN BARE IKKE FINDE EN MÅDE AT SLETTE FRAMEN PÅ

Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 08:41 #5
<ole>
Det tror jeg gerne - hvis du ikke engang kan finde \'Caps Lock\'  =o)
/mvh
</bole>
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:47 #6
DET ER MENINGEN DIN IDIOT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:49 #7
*LOL* Folk, der egentlig sagtens kan hjælpe dig, kalder du idiot? ....oO(Tåbe...)
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 16:53 #8
Sig mig engang: Hvem fanden tror du egentlig, du er Pomfrit...?
Tror en lille håbløst opblæst newbie, han kan komme væltende ind her på stedet og få hjælp med den pubertære opførsel? Du må zq da ha\' sat dig på sutten, Frø...!!!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:57 #9
HOLD NU KÆFT ALLE SAMMEN JEG VIL FOR FANDEN BARE HAVE DET FUCKIN SCRIPT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:57 #10
Tror du selv du får det med den holdning!? Lamer!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:59 #11
HOLD SÅ KÆFT OG GIV MIG DET FUXING SCRIPT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:00 #12
Uuuuh... jeg har scriptet - men pga. din dejlige opførsel, så får du det ikke. Ej, hvor ærgeligt, hva? :)
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:02 #13
PLZ GIV MIG DET!!!
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 17:02 #14
....er der noget så kært, som en lille Bulder, der hopper om kap med sin gule badeand? Hvem løfter dig egentlig op til keyboardet?

Jeg ser, du har oprettet dig idag og dette er dit første spm. Lad mig fortælle dig, du har en glorværdig fremtid bag dig på Eksperten. Du skal ikke regne med at få én millimeter hjælp her - ever...!
I hvert fald én bruger vil i fremtiden henvise til dette spm, hvis du skulle være så naiv at stille et nyt ...tro mig: Du kunne ikke have valgt en mere brækværdig tåbelig start!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:06 #15
Nøh, beklager - ingen scripts herfra! :)

olebole : And SO right you are! :)
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:07 #16
PLZ PLZ PLZ GIVE ME THE SCRIPT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:08 #17
No... (Hmm - er manden dum? Fatter han ikke et nej?)
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 17:09 #18
Admin er underrettet - der *må* zq være grænser for spredning af verbal miltbrand. Hvis dette er det første spm ....hvordan ser det næste så ikke ud?
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:09 #19
JOG JEG GØR MEN JEG VIL AHVE DET FUXING SCRIPT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:10 #20
olebole : Right on, there! :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 17:10 #21
...har man ingen pære, må man ævle!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:11 #22
KOM NU FOR FANDEN GIV MIG NU BARE DET SCRIPT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:12 #23
Hihi - det her ville faktisk være vildt sjovt, hvis det ikke var så grotesk\'t. :)
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:13 #24
Hallo han vil jo bare have et fucking script og jeg vil faktisk også gerne have det!!!
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:14 #25
HAHAHA!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:15 #26
Synd for Jer begge. :)
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:16 #27
ER DU DUM ELLER HVAD. :-(
KIK PÅ NAVNENE DIN IDIOT!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:19 #28
Jeg er ret overbevist om, at de fleste der ser dette spm. vil være enige med mig i følgende påstand: I dette tilfælde, er det ikke mig, der er dum. :)
Avatar billede chat-codes Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:23 #29
KOM NU GIV MIG DET FUXING SCRIPT I FÅR 300 POINT FOR DET!!!
Avatar billede parazite Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:24 #30
Nopz... og jeg framelder mig dette spm. nu.
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2001 - 17:35 #31
chat-codes >> Min sidste kommentar til denne parodi af et spm:
Den, der måtte svare på dette spm, ved han/hun aldrig ville få et spm besvaret af parazite eller mig ...det er der formodentlig ikke så mange, der frivilligt vil gøre.
Du er ny her, men andre kender godt etiketten her på stedet!
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:29 #32
LOL synes vi skulle lave en database over sådan spørgsmål her, sidder med tåre i mine øjne fordi det er så hysterisk morsomt at se denne verbale dialog :)

Sejt ole, må jeg aldrig blive din fjende ;)
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2001 - 03:36 #33
Hehe ....hvis bare du holder din serve i en fornuftig højde, er du uden for farezonen  =o)
Men se lige .....det er som at drukne en prop i en spand vand med én finger:
    http://www.eksperten.dk/spm/123886
*LooL*
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:39 #34
låååååål, se det er sku fed humor på en mandag morgen :)
Avatar billede cliche Nybegynder
22. oktober 2001 - 03:41 #35
ole
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:16 #36
Skal vi snart lukke?