Avatar billede deleuran Nybegynder
20. oktober 2001 - 23:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

E-mail bliver i udbakke

Jeg har to spørgsmål som jeg håber at få hjælp med.

1) Jeg har problemer med at sende e-mail med outlook 2002. De fleste gange bliver brevet i udbakke selv om jeg trykker på send/modtag. Efter et stykke tid så får jeg en fejlmelding 0x8004210B. Hvor ligger fejlen ?
2) Jeg kan ikke få outlook til at fastholde dansk stavekontrol. Når jeg lukker ned og starter op igen så springer den tilbage til engelsk stavekontrol. Jeg har en dansk udgave af Office XP. Hvad kan jeg gøre ??
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 23:56 #1
1). prøv at sende en mail til admin@enter-s.dk , så skal jeg nok sige om jeg modtager den. Hvsi jeg ikke går er det sikkert din udgåeden smpt server, som du har skrevet forkert ind ;-)

Mvh - Casper S
www.enter-s.dk/farmand
Avatar billede deleuran Nybegynder
21. oktober 2001 - 00:03 #2
Det er ikke smtp der er forkert. Det er ikke en konstant fejl. Jeg kan sende en mail til samme person med samme fremgangsmåde, men 2 ud af 3 gange bliver den ikke sendt
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 14:51 #3
Prøv lige at skrive resten af fejlmeddelelsen.
Avatar billede deleuran Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:48 #4
Jeg kan ikke huske resten af fejlmeddelsen men det ser ud til at problemet er løst ved at jeg har fjernet en af mine email kontoer. Kan det passe at jeg ikke kan oprette to emailadresser  der henter fra samme pop3.server ?

Er der nogle der kan hjælpe med mit 2 spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 22:55 #5
Nej, det kan du sagtens, men Outlook har det med at fucke op i kontiene en gang imellem.
Avatar billede deleuran Nybegynder
22. oktober 2001 - 23:24 #6
Jeg fandt selv svaret mht. spørgsmål 2.
Indstilling for sprog sættes i Programmer >> office tools >> language settings