Avatar billede frha Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Win. XP-driver til ati rage mobility m-1

Jeg anvender XP-pro (beta version) men der er ikke milighed for at åbne programmer i OpenGl mode..jeg er sikker på at mit grafik kort (ati rage mobility m-1) uderstøtter det, men jeg mangler en driver.

Mit system :  Compaq 1700.....model 17xl370
              pentium 3 (mmx) 650 htz

Det ville være stort hvis der er nogen som ved hvor det findes!!!!!!
Avatar billede prof2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:54 #1
Hmm.. er du sikker på at det er driveren til dit graf. kort der er fejlen ?? Skal der ikke installeres OpenGL på computeren først ??
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:54 #2
Jeg har ikke haft noget problem med openGL i XP, emn prøv at finde en opdatering til dine drivere!!!
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:55 #3
Hvad siger den ???
Avatar billede prof2 Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:05 #4
Måske prøv med en ikke version af XP. Selvom jeg har prøvet at køre den nye Wolfenstein demo, og der kom der en OpenGL fejl (det manglede), og det er i den fulde XP...
Avatar billede ries Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:44 #5
Den driver der følger med XP er den nyeste der findes:
http://support.ati.com/drivers/winxp/winxp_5_1_2001_0_rltp_mobpm.html
Så enten er du nødtil at prøve den fulde version (eller identificere driver versionen du har nu og sammenligne med versionen på ATI\'s side) for at se om der er en nyere driver med, eller prøve at tvinge den til at bruge w2k driveren (de fungerer ofte under XP).