Avatar billede bocker Nybegynder
27. februar 2000 - 01:47 Der er 6 kommentarer og
5 løsninger

Cool Web Designs

Gider nogen lige sige deres meninger om http://www.cwd.dk/ ?!
Avatar billede koep Nybegynder
27. februar 2000 - 10:30 #1
Den er faktisk rigtigt godt lavet
Avatar billede asmodeus Nybegynder
27. februar 2000 - 11:05 #2
Jeg giver koep ret - flot side! Stilren, enkel & ikke for prangende.
NB! En anden gang må du da gerne give et enkelt point eller to - man får sjældent særlig mange henvendelser uden at tildele spørgsmålet nogen point. Af samme grund har jeg valgt at begrænse mit svar/kommentar!!
Mvh/
Asmodeus
Avatar billede fico Nybegynder
27. februar 2000 - 11:20 #3
Koep har ret siden faktisk rigtig godt lavet.
En lille misser i logo'et D ser ud som et O.
men 11@13.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2000 - 10:07 #4
Design: Utroelig flot. Specielt.
Navigation: Hurtigt og kvikt. Jeg vil dog stadig foreslå, at navigations bar står fast, så man ikke skal op fra bunden af en side.
Formål: Ser ud til at være dækket ind. En rigtig god idé. Hvor er økonomien?
Design: 11 på 13
Avatar billede bromer Nybegynder
28. februar 2000 - 16:07 #5
Hmm, der er vist ikke meget man kan sige til den side. Den er utrolig godt lavet, men pas på at billederne under websiter ikke bliver for små til at folk kan se, hvad de forestiler.

13@13
Avatar billede bocker Nybegynder
28. februar 2000 - 16:14 #6
kharder >> Økonomien? Mener du banner? <- Arbejder på det, så ehm ja hehe

bromer >> Jeg synes de er meget tilpas, men øhm tror du ikke bare lige man klikker, hvis ikke man kan se det ?! :P~~~~
Avatar billede Dan Nim Seniormester
28. februar 2000 - 16:16 #7
iiiiii....det lyder da fedt at folk kan lide noget man laver.

bromer > Grunden til at de er så små, er at det jo kun skal være en lille "Smags prøve".

kharder > Tænker du på de kategorier ude i venster side ?

fico > Du kan have ret i at det D ser ud som et O - det må jeg heller kigge på.
Avatar billede douglas Nybegynder
02. marts 2000 - 09:53 #8
Utrolig flot, og som før sagt stilren, og nem at browse - finde rundt i.

Hvad skal jeg sige...?

13@13
Avatar billede pacroonold Nybegynder
02. marts 2000 - 18:45 #9
Måske skulle du give pilene til venstre lidt farve...Måske blå (?)

11@13 med pil opad ;)

/Pacroon

Avatar billede friborg Nybegynder
02. marts 2000 - 21:01 #10
Den er alt for langsom.
Flot design.
Men selve "vinduet fylder alt for lidt når man har en 17" skærm og kører
1024 * 768.

/Jakob
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2000 - 23:33 #11
For guds skyld så få dog dit eget brugernavn PACROON!

Mvh
Den orginale Pacroon.
(www.pacroon.dk)