Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Lave eget Logo

Hej Eksperter.

Jeg står og vil til at lave en hjemmeside, og vil lave et FEDT logo.

Jeg har photoshop, men er på begynderstadiet, så der venter jeg med at lave noget selv.

Er der nogen steder på nettet man selv generere et logo?

Som mange svar som overhovedet muligt ønskes!

På forhånd tak:-)

M
Avatar billede cd_ Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:41 #1
Du kan selv lave logo\'er i photoshop, det er ret enkelt. Det er hvad jeg ville anbefale.
Avatar billede fuldstop Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:42 #2
www.builder.dk er der en lille guide til photoshop.
Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:45 #3
Men kender i ikke nogle steder på nettet hvor man selv kan generere dem?

Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:46 #4
Jeg tænker også med henblik på lige hurtig at lave nogle knapper
Avatar billede pingeling1000 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:46 #5
På denne side finder du en logo generator:
http://www.cooltext.com
Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:50 #6
Har prøvet den cooltext.com før. Den er nem og effektiv at bruge. Så det er noget i den stil jeg søger:-)
Avatar billede pingeling1000 Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:10 #7
Hvad er problemet så ???
Hvorfor bruger du ikke bare cooltext.com eller søger du noget andet ?
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:24 #8
jeg anbefale dig this site is supoper dupper du:
http://www.prodic.dk
Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:20 #9
Jeg forsøger om jeg kan få noget godt ud af det:-) Tak! Jeg syntes at Pingeling1000 & Hacicambaz kom med de bedste forslag, så værsgo, i deler pointene