Avatar billede mick Nybegynder
25. februar 2000 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere konti i Outlook 97

Hvordan tilføjer jeg flere konti i Outlook 97 (ikke express)?. Jeg har tilføjet første konto ved at vælge : funktioner | serviceprogrammer | Internet mail |tilføj | internet mail - Dette virkede fint med første konto. Når jeg så gør dette igen, for at lægge en ny konto ind, får jeg fejlen : "Handlingen kunne ikke udføres. Du kan ikke oprette dette meldingsprogram i din profil to gange".
Avatar billede louise Nybegynder
26. februar 2000 - 01:54 #1
Hej Mick
Avatar billede louise Nybegynder
26. februar 2000 - 01:57 #2
Hej Mick!
Det skulle også virke, jeg har aldrig haft problemer med at tilføje flere konti, jeg er bange for at du er nødt til at geninstallere programmet.
Avatar billede mightythor Nybegynder
02. marts 2000 - 11:28 #3
Hej Mick

Standard udgaven af Outlook 97 understøtter kun 1 internet-mail adresse

Hvis du installerer Office servicepakke 1 (kan hentes hos microsoft) så kan du installerer ubegrænset e-mail adresser

Hilsen Søren