Avatar billede jim Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Klik og få 971 points!!!!!!!!

Nu tror du bare kan få 971 points men NEJ!

Jeg skal bare vide en MASSE ting også for du dem

Hvad for et program skal jeg bruge til at lave et design?

Hvordan kommer jeg igang med at lave en lille tekst chat?

Hvordan lærer man at lave SMS systemer(som at sende billed-besker)?

Hvordan kan jeg lære PHP på en nem måde?

Hvordan laver jeg en hjemmeside uden \"rammer\"(som eksperten)?

Hvordan lærer jeg at gøre sådan man for eks. en points hvis man trykker på banner eller 1 point per dag.

Hvordan lærer jeg smide, tag, og alt det der skal en chat(som http://www.cyberpro.dk/chatbyen)?. I skal ikke lære mig det men jeg skal bare ifnde en bog eller sådan noget hvordan man lærer det.

Hvordan laver man systemer ligesom eksperten(i skal ikke lære mig det men en bog hvor der står hvordan)?
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:24 #1
Gå på aftenskole  ??

LOL
Avatar billede jim Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:25 #2
2371 skal jeg bare afvise det svar eller hva?
Avatar billede hojben Novice
17. oktober 2001 - 01:31 #3
ja gør du bare det ;)
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:34 #4
>Hvad for et program skal jeg bruge til at lave >et design?

Photoshop, Dreamweaver m.m. Ingen programmer bliver brugt af alle webdesignere. Alle har den de mest kan lide, men find demo af en masse programmer og find den der passer dig bedst.

>Hvordan kommer jeg igang med at lave en lille >tekst chat?

Skal den være i PHP, så hent et par chats og kig efter deres kode.

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=ref&id=1631&type=0

http://www.asp.dk/sources.asp?mode=ref&id=1599&type=0

Ellers kig på div. programmeringsider, der kan du læse mere om det.

evt. www.asp.dk

>Hvordan lærer man at lave SMS systemer(som at >sende billed-besker)?

Samme måde som chatten, men det kræver at du har mulighed for at gå via en gateway som ikke er gratis, men kig på www.asp.dk, men det laver man dog ikke bare uden at kende til php.

Hvordan kan jeg lære PHP på en nem måde?

Via www.asp.dk www.php.dk m.m.

Køb bøger http://www.asp.dk/books.asp?mode=list_books&tech_id=2

>Hvordan laver jeg en hjemmeside >uden \"rammer\"(som eksperten)?

Øhhh uden ramer?

>Hvordan lærer jeg at gøre sådan man for eks. en >points hvis man trykker på banner eller 1 point >per dag

Det tager nok et par dage, det er dog lidt snyd, tænk hvis du var annoncør.

>Hvordan lærer jeg smide, tag, og alt det der >skal en chat(som >http://www.cyberpro.dk/chatbyen)?. I skal ikke >lære mig det men jeg skal bare ifnde en bog >eller sådan noget hvordan man lærer det.

Dit link virker ikke, men kig under den tidligere URL eller hør på dit biblo.

>Hvordan laver man systemer ligesom eksperten(i >skal ikke lære mig det men en bog hvor der står >hvordan)?

Hverken dette eller andre systemer laver man sådan bare.

Lær grunddelen og begynd så stille og roligt, det tager LANGTTID at skabe de projekter du beskriver.
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:40 #5
Hvad for et program skal jeg bruge til at lave et design?
>Dine hjemmesider skal du lave i GoLive, din grafik skal laves i Photoshop og dit tryk skal laves i Quark eller InDesign.

>Hvordan kommer jeg igang med at lave en lille tekst chat?
Det kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg vil tro at du kan downloade gratis scripts mange steder på nettet. F.eks er der mange resourcer at hente på http://www.netcoders.dk

>Hvordan lærer man at lave SMS systemer(som at sende billed-besker)?
Igen - det er ikke noget man bare gør.
Jeg kan ikke hjælpe dig, men måske nogle af de sider der hoster det kan give dig lidt tips hvis du e-mailer webmasteren og spør\'.

>Hvordan kan jeg lære PHP på en nem måde?
www.netcoders.dk - jeg studere selv lidt på PHP lige nu.

>Hvordan laver jeg en hjemmeside uden \"rammer\"(som eksperten)?
Ved at bruge tabeller frem for rammer - tager tid, men har gevinst. Duh...

>Hvordan lærer jeg at gøre sådan man for eks. en points hvis man trykker på banner eller 1 point per dag.
Det er tekniske ting - igen netcoders.dk

>Hvordan lærer jeg smide, tag, og alt det der skal en chat(som http://www.cyberpro.dk/chatbyen)?. I skal ikke lære mig det men jeg skal bare ifnde en bog eller sådan noget hvordan man lærer det.
Lær at programmere - netcoders.dk har hjulpet mig de første skridt.

>Hvordan laver man systemer ligesom eksperten(i skal ikke lære mig det men en bog hvor der står hvordan)?
Hvordan laver man et atom kraftværk?
A. Køb materialer
B. Byg
C. Sådan!
Det er altså ikke noget man bare lige laver. Og der findes ikke nogle bøger med titlen \"Eksperten.dk - sådan efteraber du\".
Begynd på programmering - det kommer når du bliver haj nok til det.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:42 #6
madizone> Det er sq da for dårligt at ingen har lavet den bog...

Mon eksperten kunne tjene på at lave den bog :o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:11 #7
Jeg stemmer helt klart for  2371\'s  svar som det rigtige.

Du starter ikke med at bygge en jumbojet. Start med at bygge en papirflyver. Det lærer du noget af så du kan bygge en bedre papirflyver osv. osv. indtil du en dag har lært nok til at bygge en Jumbojet.

ps: alt for mange points. behold dem, du får brug for dem til en masse små konkrete spørgsmål.

mvh JakobA
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:13 #8
Man giver ikke først xxx antal point også beholder dem pga. man syntes man har givet for mange.

Så må man jo vide hvad man laver.
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:16 #9
*enig med bacardil - bredt point smil*
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:20 #10
\"stakkels jim\" :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:55 #11
jim> der er ikke nogen helt enkle løsninger på din spørgsmål, men start med at pløje nettet rundt, find de scripts m.m. du kunne tænke dig at bruge, kig dem grundigt igennem, det er den bedste måde at lære de forskellige koder på, du kan hos de fleste boghandlere købe IDG-Forlags hæfte Start på PHP, et glimrende hæfte til at komme i gang med, i det hele taget har IDG flere brugbare hæfter, og så koster de ikke så meget, ca 60-90 Kroner i snit, så smøg ærmerne op, og held og lykke, husk det der ikke vil virke kan du jo altid hente hjælp til på eksperten.dk ;-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2001 - 03:20 #12
Her kan du finde en del af hæfter a la de der IDG hæfter. Gratis til download:
http://www.knowware.dk/hefter.htm
Avatar billede jim Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:55 #13
Oki. Tak for den store hjælp alle sammen, i skal nok få jeres point som i fortjener.
Jakoba du skal jo lave det som et svar
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. november 2001 - 22:42 #14
skal vi få lukket???
Avatar billede Fritz Munk Nybegynder
22. november 2001 - 04:42 #15
LOL for en snyder ham her Jim the cheater :))
Avatar billede ducks Nybegynder
29. november 2001 - 15:33 #16
lær at lave en ordentlig overskrift !
Avatar billede jim Nybegynder
05. december 2001 - 21:51 #17
FUCK JER NÅR I ER SÅ SURE FÅR I IKKE EN SKID MAN.
FUCK JER!!!!!!!
Avatar billede munk Nybegynder
06. december 2001 - 00:07 #18
Det må vist være en indberetning til Admin om dårlig sprogbrug og opførsel her på eksperten.

Hvem har forstand på det ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2001 - 05:00 #19
Ind med admin for at fjerne en så useriøs bruger..
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. december 2001 - 15:36 #20
Avatar billede munk Nybegynder
06. december 2001 - 20:09 #21
Er han indberettet til Admin ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2001 - 20:50 #22
jeps..