Avatar billede lagier Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:45 Der er 3 kommentarer

Jeg har et geforce 2mx 200

bruger en detonator driver.
men hvordan ved jeg om jeg kører 3D eller openGL ?
Avatar billede jnielsen Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:47 #1
Det skal du gå ind og ændre i det enkelte spil/program
Avatar billede lagier Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:48 #2
aha..prøver jeg lige.
Avatar billede lagier Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:57 #3
kan det skyldes noget med det hvis jeg har sådan nogle \"manglende\" firkanter i grafikken ?
Og jeg kan nævne at jeg med et voodoo 3 ingen problemmer havde så det er ikke skærm eller lign.

Det sker kun i red alert 2 som jo ikke er noget krævende spil. defor kan det jo ikke ligefrem være fordi grafikkortet er på hårdt arbejde.