Avatar billede larrycool Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Russisk i Illustrator 9.0

Hey there!
Jeg har problmer med at få vist russisk tegnsætning i min Illustrator. Jeg har tilføjet russisk i min Windows-opsætning - det virker i notepad og Word - men i min Illustrator virker det slet ikke.
Ja, jeg har valgt russisk i min taskbar.
Håber på hjælp... skal snart have noget færdigt!
//>Lars
Avatar billede shape Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:26 #1
I \'Regional Options\' > Input Locales skal du sætte Russisk som default language, og husk at vælge en Cyrillic font type. Sådan har jeg fået det til at virke i Illustrator...
Avatar billede larrycool Nybegynder
19. november 2001 - 09:30 #2
Jeps, det prøvede jeg men fik det ikke til at virke. Snakkede med Adobe, som kunne oplyse at Illustrator ikke understøtter russisk tegnsætning. Jeg gjorde det, at jeg downloadede et lille program fra cyrillic.com. Det virkede! But tx anyway!
Pointene er dine..