Avatar billede izeqb Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføje video i Virtual Dub

Hej...

Jeg har et stort videoklip.
Midt inde i dette, vil jeg gerne have et andet videoklip. Kan det lade sig gøre, med virtual Dub, ell. skal jeg bruge et andet program til det?
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:48 #1
sagtens, bare det er samme størrelse altså begge klip skal være eks. 500x500.
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:51 #2
og der skal oxo ha\' samme sampling rate...ellers vil den ikke!
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:54 #3
ellers så fat fat i et joiner proggie, f.eks. fra www.divx-digest.com
Avatar billede izeqb Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:41 #4
Okey...men hvordan gør jeg?
Avatar billede berg Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:29 #5
trykker \"append video segment\" i VDdub\'s file menu.
Avatar billede izeqb Nybegynder
16. oktober 2001 - 23:46 #6
Nej!
Så bliver filen tilføjet i slutningen, det har jeg ikke noget at bruge til.

Jeg har en stor fil på 30 min. Efter 15 min. vil jeg gerne have et videoklip på 2 min ind. og efter de 2 min, skal de resterende 15 være.

Den eneste måde jeg lige kan komme på, er hvis jeg først deler filen, ved at slette den ene halvdel, sætte audio+video på direct stream, og så gemmer den, det samme gør jeg med den sidste halvdel, og tilsidst åbner jeg de tre filer, ved at bruge append .avi funktionen.

Denne metode er både langsom og pladskrævende, jeg søger en metode (et filter måske), hvorpå jeg kan gøre det, ved bare at sætte Timelinien der hvor det skal indsættes og så indsætte det der.

Forstår du hvad jeg søger?
Avatar billede izeqb Nybegynder
16. januar 2002 - 13:18 #7
jeg lukker....

fandt BTW aldrig ud af hvordan man gjorde...

Men jeg tror at winME har en indbygget avi editor, den kan vist :-/