Avatar billede nicknick Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:02 Der er 4 kommentarer

Udsrivning fra dos med usb printer ?

Hej, jeg har brug for at kunne udskrive fra dos på win2000 med min USB printer. Evt. om man kan tildele USB porten til LPT1
Håber nogen har kan hjælpe

På forhånd tak

Nick
Avatar billede gizmotrolden Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:26 #1
Dette kan ikke lade sig gøre da du sikkert ikke har driver til din usb port i dos tilstand og dette er nødvendigt vis du ville kunne skrive ud i DOS mode
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:54 #2
Kan du ikke share den og tilslutte den som en netværksprinter og så \'binde\' LPT1 til printeren?

Jeg har ikke prøvet det - men måske? :-)
Avatar billede bja2 Nybegynder
18. oktober 2001 - 11:12 #3
Hejsa - du har vel prøvet at starte maskinen uden USB stikket i. Derefter indsætte det når maskinen er opstartet. Så skulle den selv lede slagets gang og inst. USB
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:20 #4
bja2> Den fungere jo også - det er bare et problem at få fat i den i \'DOS\'..