Avatar billede vipez Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afinstal. Winroute på Win2

Jeg kan ikke fjerne Winroute efter at havde instal. det på min windows 2K Pro.
Jeg prøvede først programmets egen unstall. den virkede ikke ordentligt fordi \"noget af programmet er i brug\". Programmet har sat sig selv til at starte op når windows starter. Jeg kan heller ikke lukke programmet i win2k\'s Jobliste, OG jeg har også prøvet i win2k\'s Commmand promt. Her kan den ikke finde mappen, som ligger i C:\\programmer\\winroute pro
For at komme hen i mappen programmer skal jeg skrive dir programmer, da den ikke kan finde mappen når jeg skrive cd programmer.

Hvordan genstarter jeg i DOS tilstand fra win2k, ligesom man kan i win98.

Er der nogle der har nogle ideer til hvordan jeg sletter det!

BTW. Jeg har også prøvet at instal. winroute igen men den skriver at programmet skulle lukkes først, hvilke jeg ikke kan. !!!
Avatar billede marz* Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:14 #1
start/run/msconfig

giver dig mulighed for at ændre i start filerne, og måske kan du fjerne winroute der :)

marz*
Avatar billede vipez Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:18 #2
msconfig findes ikke i win2k. Det er kun til Win9x systemer , såsom win98.

Men det ville nu være rart med det til win2k det ville gøre tingene meget lettere.
;-)
Avatar billede $upport Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:20 #3
DU SKAL STARTE I FEJLSIKKER TILSTAND.... F8.....

DER EFTER KAN DU AFINSTALLER DET>>> OKAY
Avatar billede $upport Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:20 #4
msconfig  er kun paa win9x
Avatar billede $upport Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:21 #5
MARZ* ............... msconfig er kun for win9X
Avatar billede marz* Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:29 #6
ok så hvorfor har jeg den så i min win 2000 :)
jeg har lagt den på min side hvis nogle er interesseret i den.
http://home23.inet.tele.dk/marz/w2kmscfg.zip

msconfig styre osse i win 2000

marz*
Avatar billede grinderslev Praktikant
04. januar 2002 - 03:53 #7
Winroute kører nok som en service... den skal stoppes før du kan afinstallere.