Avatar billede superx Nybegynder
16. oktober 2001 - 00:31 Der er 20 kommentarer

Nokia 3210

Okay jeg ved godt at det måske ikke er det helt rigtige sted at spørge men jeg ved ikke hvor jeg ellers skulle få hjælp.
Jeg har en Nokia 3210 som jeg skal have unlocked men jeg kan ikke lige finde et program som kan gøre det!
Er der nogen som kender et godt program??
softwere versionen er 5.36
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 00:37 #1
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 00:39 #2
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 00:40 #3
This is locks 1+4 remover for Nokia 3210 v5.36, so enjoy it!

http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/ryl32563.zip

til din telefon
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 00:40 #4
men jeg vil mene at du skal ud og købe nogle kabler eller lignende for at gøre det
Avatar billede superx Nybegynder
16. oktober 2001 - 00:49 #5
jeg kan ikke få nogle af programmerne til at virke!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 00:53 #6
og du gør dette ?

Connect your 3210 to COM2 using MBUS cable and click UNLOCK!
Avatar billede superx Nybegynder
16. oktober 2001 - 00:54 #7
har jeg gjort men man skal registrerer det sidste program før man kan bruge det!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 01:01 #8
hvis du har en email så kan jeg sende et program jeg selv har brugt til min egen .. det skulle virke til alle modeller
Avatar billede superx Nybegynder
16. oktober 2001 - 01:05 #9
okay min email er Mads17@ofir.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
16. oktober 2001 - 01:28 #10
loadet - Hvorfor går du ind i sådan noget som det her. Du kender Eksperten.dk regler og ved det ikke må bruges til warez o.l. - Den her tråd læner sig langt op af en anmeldelse for misbrug! Har du ikke tænkt over det?

Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 01:35 #11
hmm er det mere ulovligt end unlocking af region på et dvd drev ?

for på det område har jeg da set mange topeksperter .. bla makse deltage i
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 01:36 #12
jeg er ikke klar over at unlocking tools er mere warez end firmware upgrade tools til dvd .. hvis det er så undskylder jeg min uvidenhed på det område
Avatar billede halifax Nybegynder
16. oktober 2001 - 02:12 #13
Nej, der er vel ikke nogen særlig forskel på det du nævner. Jeg mener, det er mere det, at du opgiver links til disse steder.

Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 02:17 #14
nu havede jeg ikke tjekket indholdet .. foretog bare en søgning på google så hvis du kan finde nogen warez på siden så har jeg selfølgelig begået en fejl .. ummidelbart kan jeg ikke se andet end ting til mobiltelefoner
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 02:19 #15
ville et link til google med søge ordet Nokia 3210 unlock så oxo være en overtrædelse af ekspertens regler ?
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 02:22 #16
halifax: Hvis du mener at det er ulovligt at unlocke sin tlf. så har du ikke ret, for det er det ikke! (Hvis det var det du mente med Warez).
Avatar billede simonvalter Praktikant
16. oktober 2001 - 02:23 #17
jeg tror mere det er den side jeg har linket til :/
Avatar billede halifax Nybegynder
16. oktober 2001 - 03:26 #18
loadet - Ja, det var linket. Ellers har du i mine øjne ikke gjort noget forkert. Fra dit link http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/ryl32563.zip (minus .zip-filen) er det bare let at komme til en anden side, som der normalt råbes højt om på Eksperten, hvis der linkes direkte eller direkte til den. Jeg er sikker på du ved, hvilken jeg tænker på  ;)  hehe

Avatar billede k.r Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:51 #19
det nemmest må da være at ringe til den udbyder tilefonen har og få den til at gøre det jeg har prøvet det for det tager ca 5-10 min sår er den klar
Avatar billede nixon Juniormester
16. oktober 2001 - 11:54 #20
og så koster det en bondegård