Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:49 Der er 57 kommentarer og
1 løsning

Lave små logoer

Hej
Jeg fik afvide jeg kunne få hjælp herind... Jeg skal bruge dette

Et lille ikon med en bunke breve eller andre ting som symbolisere post!
Et lille ikon med en kugle pen eller andet som symbolisere ret brugeroplysninger
Et lille ikon med en hånd som trykker en anden hånd eller andet som symbolisere venner
Et lille ikon med en lup eller andet som symbolisere søgning
Et lille ikon som symbolisere funktioner, hvordan ved jeg ikke helt.. *G*
Et lille ikon med et lille hus
Et lille ikon med en masse tal i en pærevælling!

Alle ikonerne skal være med transparant baggrund og i størrelsen 100 x 30 pixel (ca)

Jeg ved ikke om 200 point er nok ellers må i lige sige til!

Jeg har ikke råd til at betale med penge, så hvis i vil have det for det behøver i ikke svare!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 17:55 #1
hvad skal det bruges til?
Avatar billede radut Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:56 #2
gif ?
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:56 #3
phunkypopcorn > Et community

radut > Ja ellers kan baggrunden jo ikke være transparant? :)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 17:57 #4
radut: begynder du på noget?? for så gider jeg ikk prøve
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 17:58 #5
phunkypopcorn > Du er velkommen til at lave også.. De bedste ikoner får point.. Jeg vil gerne have noget og vælge imellem :)
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:03 #6
Skriv lige om i starter på noget så jeg ved i er begyndt
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 18:04 #7
jens : ja men det gider jeg næsten ikk da det er et rimeligt stort stykke arbejde.

men hvad farver og sådan skal det være?? ka man ikk få den url de skal væer på?
Avatar billede myplacedk Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:07 #8
Det behøver ikke være gif, bare for at få gennemsigtig baggrund. PNG er også en mulighed, png håndterer det rent faktisk meget bedre end gif...
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:08 #9
Den url findes ikke endnu så nej desværre :) Vil ikke give navnet ud det skal jo lige regges og sådan... Farverne.. dem havde jeg helt glemt..
Af hvert ikon skal der være et hvor farverne er helt grå.. Sådan så det ser ud som om det inaktivt.. Også skal der været et hvor farverne er der.. Og det er Aktivt :)
Farverne må i selv bestemme men resten af siden er : grå hvid blålig
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:09 #10
phynkypopcorn > Jamen hvis det er stort arbejde så sætter jeg point op nu... Så er der 300 på højkant!
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:17 #11
Popcorn > Jeg tror ikke der er andre igang!
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 18:27 #12
ej jeg kigger oss lige på det
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 18:28 #13
men behøver de være 100 brede??
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 18:44 #14
Jeg ser på det! Er tilbage om noget tid, så VENT med at acceptere!!!
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:01 #15
popcorn > Nej det var bare sådan ca :)
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:12 #16
*glæder mig til at se noget*
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 19:18 #17
*venter oss spændt*
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:28 #18
popcorn > er du ikke gået igang med noget???

Tror ikke der er ret mange andre der er... Og måske er du så god at du får dem?
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:43 #19
phynky > Men kig på dine gamle spm. tror jeg du ville kunn lave dem fede... Så jeg håber du har lyst
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 19:46 #20
jeg venter lige og ser hvad michaelb2 får lavet - så laver jeg noget hvis ejg mener jeg kan gøre det bedre - hvilket jeg ikk r så sikker på (ka ikk lige huske hva han har lavet)
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:56 #21
*S*

Hmmm hvor længe skal jeg vente på ham?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 19:58 #22
til han er færdig - han har jo lovet at lave noget
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:09 #23
Jeg er lige ved at finpusse alle mine billeder! Men jeg r da blevet færdig med min lup: http://www.friserverplads.dk/xpert/Lup.gif

Jeg vender tilbage lidt senere md resten...

.::Michael::.
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:15 #24
michael.. > Cool nok.. håber du bliver færdig inden 21 da jeg skal på work der
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 20:17 #25
det ser sq godt ud
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:24 #26
Glæder mig til at se resten
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:31 #27
Jeg har samlet de små ikoner/logoer i et billede, som du kan se her: http://astronomien.subnet.dk/ikoner.gif

Jeg mangler altså lige den med Funktioner og den med Kuglepennen!

Men jeg vil lige se på det!

Håber du kan li dem!

.::Michael::.
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:34 #28
Yes... Den med hånden kunne godt blive en lille smule optimering men ellers er de fede
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:34 #29
Skidegodt! Jeg arbjeder lidt videre med hånden...
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:37 #30
Ellers kan du jo lige se her: http://images.google.com/images?hl=da&q=H%E5ndtryk&site=images

(Det med hånden)
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:41 #31
evt kigge på denne her når du laver det ?

www.kmu.dk/images/haandtryk.gif" target="_blank">http://images.google.com/images?q=tbn:DADhyn3sAgI:www.kmu.dk/images/haandtryk.gif
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:44 #32
Nu er det uploadet! (Husk at klikke på opdater)
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:53 #33
Yes yes så mangler vi bare de sidste 2
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:54 #34
Jens: Det bliver nok svært at nå på under fem minutter, men jeg går rask i gang nu!! Hvis jeg nu ikke bliver færdig til kl. 21 hva\' så?
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:00 #35
Så kigger jeg bare på hvad du har nået imorgen tidlig når jeg kommer hjem ...
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:01 #36
Kuglepennen er hermed færdig!!!! Og uploadet...
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:04 #37
Du ska ikke tage dig af at der er det der håndtryk, du sagde jeg skulle se efter! Det var blot fordi jeg ville se, om det evt. kunne bruges, selvom jeg ik selv havde lavet det! Men det blev vist ikke så pænt! Det var altsdå også lidt svært at få en streg til at ligne en kuglepen men det gik da meget godt sy\'s jeg!

Håber du ka li det! Ska lige tænke over det med Funktioner!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:10 #38
Jeg læste lige spørgsmålet igennem igen, og så at kuglepennen skulle symbolisere Ret Brugeroplysninger! Derfor lavede jeg lige dem samme kuglepen, bare hvor den laver en streg!

Jeg syntes selv det blev bedre, men du kan jo lige sammenligne...

Jeg skal som sagt lige tænke over den der Funktioner, da jeg er ret idéløs i øjeblikket!

Opdater: http://astronomien.subnet.dk/ikoner.gif

.::Michael::.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 21:13 #39
hvis du ku få at vide hvilke funktioner ville det jo måske oss være nemmere :)

ellers flot arbejde
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:15 #40
Phunkypopcorn: Jo tak! Jeg laver det i morgen (når Jens kommer hjem) Så kunne jeg måske også få at vide hvilke funktioner det er ;o)

Går du i gang med noget?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 21:17 #41
nix ka ikk slå dit
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:18 #42
Ok! Tak for ehh...- din ros!

Vi ses...
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
16. oktober 2001 - 01:14 #43
Ok jens er home :)

Funktioner :
Ændre kode og såen nogle ting :)
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:22 #44
Jens: Ehh... Kode?? Gør man ikke det under Ret Brugeroplysninger?
Avatar billede towercrew Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:16 #45
Nopz det er ikke et standard system :)
Avatar billede towercrew Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:17 #46
Jeg er med i programmering på det brugersystem jens er igang med.. Og ændre kode må ikke være der i blandt

Og derud over skulle jeg sige fra jens at han ikke kan komme på før i aften og acceptere dit svar. Hans datter er blevet syg :/
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:24 #47
towercrew: Ohh... Det var ikke godt ;o( Men sådan går det jo! Jeg har prøvet at lave det nu, men jeg vil ikke sige hvad det er, for jeg vil se om man overhovedet kan se hvad det er ;o)

Husk at opdater...

.::Michael::.
Avatar billede towercrew Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:26 #48
Et værktøjssæt :)

Det er lidt svært for mig lige og fortælle om det kan bruges lad mig lige ringe til jens...

brb
Avatar billede towercrew Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:31 #49
ok han sagde ideen var meget god, og hvis de var godt lavet skulle jeg bare godkende dem... så det gør jeg så

Han kommer ind imorgen tidlig og acceptere så
Avatar billede towercrew Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:31 #50
Medmindre han kan senere idag, det afhænger af hvordan hans datter har det jo
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:43 #51
Ok tak! God bedring til hans datter så ;o)

Vi skrives...

.::Michael::.
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:00 #52
Så er jeg tilbage!

De er meget finde billederne.. Hvis du lige gider og dele dem og lave dem traspanrante ?

Tak for hjælpen!

God bedring til hans datter så ;o) <- Jo tak.. Det gør nu bedre..

Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:59 #53
Jeg går i gang nu! Er færdig om lidt...
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:12 #54
Finnitto... Har du evt. en mailadr. jeg kan sende dem til?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2001 - 21:13 #55
og poster du ikk lige URL\'en på siden her når i er færdige??
Avatar billede jens_jacobsen Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:15 #56
michaelb2 > jakobsen@knocker.dk

popcorn > Jo det skal jeg nok
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:15 #57
Hvem mig?
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:39 #58
Takker for points...

Ikonerne er sendt!

/Michael