Avatar billede mads_mao Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Freelancer til FreeBSD

Jeg mangler en person, som løbende har mulighed for at hjælpe mig med min FreeBSD server. Jeg har noget kendskab til det selv, men det er primært på det \'lette\' niveau. Du skal derfor have et indgående kenskab til at køre web- og mailserver på en FreeBSD maskine, og du skal være villig til at arbejde med det 2-10 timer om ugen. Til tider vil det blor være lidt support jeg har brug for, så jeg selv kan klare ærterne, og andre gange har jeg måske brug for, at du selv går i aktion. Løn og yderligere arbejdvilkår aftales udfra dine forudsætninger.
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:37 #1
Hvor er du fra? Ellers kan jeg da yde lidt online-support til tider.. :)
Jeg er ikke \"ekspert\" på området, men jeg ved da en lille del om bsd\'s baggrundssystem m.m.
Avatar billede mads_mao Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:07 #2
Har du ikke en mailadresse eller et icq-nummer, som du vil ud med, så kan vi jo lige snakke lidt om tingene. Ellers kan du fange mig på mads@webcode.dk
Avatar billede mads_mao Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:08 #3
Og jeg er oprindeligt fra Fyn, men opholder mig i København... ;-)
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:08 #4
hehe m2 :)
ICQ: 128108014
Avatar billede mads_mao Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:30 #5
Bruger Gabber under linux, og jabber.org kører ikke lige nu, men jeg fanger dig lige, når den er på højkant igen.. ;-)
Avatar billede cybernostradamus Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:37 #6
helt fint :)
Avatar billede mads_mao Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:48 #7
jeg napper lige mine point