Avatar billede maybrittschultz Nybegynder
15. oktober 2001 - 07:39 Der er 1 løsning

Outlook 2000 - detalje-vindue under send/hent er forsvundet

Hej

Når jeg trykker F5, eller send/hent, så dukkede der altid et vindue med detaljer op - som fortalte hvor langt den var nået osv. Dette vindue kommer pludselig ikke mere. Jeg kan i nederste bjælke af programmet blot trykke på pilen, som dukker op når jeg henter (der står \"etablerer forbindelse....\" eller \"postlevering udført\") og her vælge at se detaljerne. Dermed dukker vinduet op igen, men kun denne ene gang.

Er der nogen, der kan fortælle mig hvorfor? Og, hvordan jeg får det vindue frem igen, så det er der fast hvergang jeg henter post.....??

Avatar billede tschaefer Nybegynder
20. januar 2002 - 21:11 #1
Prøv at åbne dette vindue som Du beskriver det i teksten. Sandsynlighvis er det lille flueben ved \'Skjul altid dette vindue\' sat. Fjern det og så håber jeg, at Dit problem er overstået.