Avatar billede pzycho Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad er det??

Hvad er det der sidder lige til venstre for det sidste PCI-slot på dette bundkort, og hvad bruges den til??

ftp://ftp.aopen.nl/pub/images/mb/mk33.jpg
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:39 #1
Dér... Den har jeg aldrig set før.. Kigger lige med :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:40 #2
Det ligner noget bro-koblings-dualprocessor-evt.-fjong-ting ?
Avatar billede superib Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:41 #3
Godt spm... :) Jeg kigger oså lige med...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:44 #4
Avatar billede mr-d Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:45 #5
Det er en agp slot: http://www.aopen.com/products/mb/mk33.htm
(til grafikkort)
Avatar billede mr-d Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:46 #6
hmmm... lige lidt for langsom :-(
Avatar billede htx98i17 Professor
14. oktober 2001 - 22:49 #7
det er da ik det han mener!
han mener det helt ude i kanten på bundkortet, ude til venstre! alle ved da hvad et agp slot er...
Avatar billede makse Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:03 #8
The most peculiar thing is a card edge connector with gold finger contact located on the left side of the mainboard. This connector serves for use in NLX-cases when the board is plugged into the add-in card riser with the additional expansion slots.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:04 #9
Det kan da ikke passe, der sidder jo et AGP slot i forvejen og kantconnectoren har samme bredde som PCI slottene
Avatar billede gizmotrolden Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:48 #10
Hejsa

Tag fat i din forhandler eller din manuale over dit mtherboard

Hilsen

Gizmotrolden
Avatar billede pzycho Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:46 #11
makse> Er det en slags udviddelse til flere PCI kort eller hva? Og hvad er et NLX-case?
Avatar billede makse Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:54 #12
Kig på http://enlightcorp.com/pc_cases/7800.shtml
Der kan du se det \"Riser Card\" der skal sidde på bundkortet.
Avatar billede pzycho Nybegynder
06. november 2001 - 22:25 #13
Jeg har sendt en mail til Aopen , men jeg har ikke fået noget svar endnu! Bare for at holde jer informeret! :)
Avatar billede pzycho Nybegynder
13. november 2001 - 12:17 #14
Så lukker vi da bare, når Aopen ikke har lyst til at svare på ens mail!