Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:58 Der er 19 kommentarer

fejl på min hjemmeside

Jeg kan ikke programmere html.
Jeg har lavet mine hjemmesider i Dreamweaver.
Jeg har fået en fejl på mine hjemmesider.
Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal rette.
Jeg kan nok finde ud af at rette sourcecode, men ved ikke hvad jeg skal rette.
min adresse er http://kristensennils.homepage.dk
Jeg har hørt at man kan læse sourcecode online.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 14:06 #1
Jeg kan ikke se nogen fejl!
Avatar billede keysersoze Guru
14. oktober 2001 - 14:08 #2
prøv at fjern:

        <script language=\"JavaScript\">
<!--
function MM_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName==\"Netscape\")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->
</script>

umiddelbart er der ingen grund til at det er dér - ser også ud som om det er dertil fejlen meldes...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:10 #3
onload=\"link=\" #66ff00\" vlink=\"#66FF66\" alink=\"#FFFF00\"
er gal
style{link:#66ff00,vlink:#66FF66,alink:#FFFF00}
istedet skulle vist virke
Avatar billede roenving Novice
14. oktober 2001 - 14:10 #4
Der er da også noget rigtig grimt i linje 44:

    <body bgcolor=\"#FFFFFF\" text=\"#33FFCC\" onload=\"link=\" #66ff00\" vlink=\"#66FF66\" alink=\"#FFFF00\" background=\"spiderman.jpg\">

Hvad laver den der: onload=\" midt i det hele???
hth
jes
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:11 #5
eller blot fjern onload=\"
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:11 #6
lige mine ord, roenving
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:32 #7
jeg bukker og takker for jeres hjælp. Kan i ikke finde ud af at dele roserne
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:33 #8
Bugger er noget svært noget, men det ser ud til at virke, se selv.
http://kristensenils.homepage.dk
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:34 #9
selv tak :-)
Avatar billede marz* Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:24 #10
undskyld, men hvordan er det lykkedes dig at lave noget så grimt, med et ellers så fantastisk program som dreamweaver :) jeg troede simpelthen ikke mine egne øjne :) og efterhånden har man set meget i disse hellige haller :) det eneste jeg kan samligne den med er
www.bjorns-wrestling.dk/ men den er i det mindste underholdende.

lidt ros skal der osse være plads til :
indenfor er det lidt mere roligt, fede billeder i 1.htm,
en lille sidebemærkning, lav aldrig længere text centreret, det bliver utroligt svært at finde rundt i den :)

hil \"kristne senile\" <- eneste undskyldning
det eneste sjove ved din side, at jeg læste forkert i navnet :)

marz*

p.s. jeg er virkeligt ked af at overfalde en person jeg ikke engang kender, og så med et \"smags\"anlæg :) men den er så grim at fråden stod mig om munden, og jeg troede virkeligt det var djævlens værk.

p.p.s. dette er officielt mit længste indlæg til dags dato :)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:31 #11
LOL@marz*
jeg er enig i at det baggrundsbillede på forsiden (har ikke set ret meget andet) SLET ikke dur som baggrund til tekst, men hvis du selv har lavet billedet kan du sq lave nogen fede bannere....
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:39 #12
Alt er rettet og virker efter hensigten
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:43 #13
tak til marz*
Du ved det grimme har sin egen skønhed.
se mine billeder på www.artofart.dk
Nils Kristensen grafik der er 50 nok så grimme eller skønne om man smager.
Avatar billede marz* Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:57 #14
der er virkeligt nogle fede billder imellem, måske skal du holde dig til det, og lade en som kender til html og layout til at lave din hjemmeside :)
dine billeder fortjener det :)

marz*

artifart, artoffart, artfart osse et syret navn :)
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:02 #15
Har du nogen gode forslag. Jeg er meget åben for gode interative forslag.Det der med det baggrundsbillede er noget meget nyt. du skal se det meget symbolsk for hvordan verden ser ud derfra hvor jeg ser den, altså den ydre. Jeg ændrer for så vidt baggrundsbilledet ind i mellem.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:18 #16
du fik rettet fejlen?
Avatar billede fri-hash Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:21 #17
jeg er frisk nok på at lave noget dhtml til dig hvis du selv har ideerne til noget....
Avatar billede digiartist Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:39 #18
Så vil jeg gå i tænkeboks.
Skal vi udveksle email adresser.
min er kristensennils@vip.cybercity.dk
Hvis du stadig er frisk nok, kan du skrive mig en email.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
17. februar 2002 - 21:44 #19
fik du løst problemet?