Avatar billede px6 Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærmindkøb

Jeg skal have en god billig 17. Hvad er anbefaligt at købe??
Avatar billede gorell Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:46 #1
tjaa, når det komemr til skærme er det vigtig at man ikke sparer, det er jo trods alt noget af det man kigger mest på, på en computer, så jeg kan anbefale \"LG\" og sony eller eizo
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:55 #2
ja men kigger sku mere på ens skærm end ens kæreste :-)
Avatar billede agony Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:55 #3
man kigger skulle der stå
Avatar billede eflow Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:58 #4
Jeg har en AOC 17\" og den er jeg faktisk posivtivt over rasket over....
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:34 #5
jeg gør gerne det når jeg køber skørme at jeg tjekker edbpriser.dk i håb om at finde en god pris, og så sorterer jeg alle de bambus navne fra, som jeg umiddelbart ikke kender. Jeg ved ikke meget om skærme, jeg går bare efter at de virker, men jeg har en teori om af står der Sony på en skærm frem for Bambus LowTech INC (Eller ??) så er det et kvalitetsstempel man umiddelbart kan gå ud fra!

Selv bruger jeg Compaq skærme, men har også gode erfaringer med Philips og Sony.

håber det kan bruges.

/Kenneth
Avatar billede sigski Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:06 #6
kenneth -> hvor tit køber du skærme ...-:)
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:15 #7
Nå ja ovenstående kan godt lyde lidt misvisende :)

Mine erfaringer med Philips og Sony er fra andre steder, og fornylig har jeg købt et par Compaq skærme.
Avatar billede sigski Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:35 #8
..det lød bare skægt

\" jeg gør gerne det når jeg køber skørme  \"

det lød som om det var et vanekøb, som f.eks mælk...men jeg forstår godt hvad du mener

og så ikke mere om det :-)

Sigski

Avatar billede jacobchr Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:46 #9
Jeg har lige købt en AOC 7Klr, som er en af de billigere 17\" med fladtbilliderør. Den har kanon flot billede synes jeg.
Men jeg kunne da godt se i butikken at der var andre der havde flottere (kan ikke lide Sony\'s billede, så det var ikke flottere).
Jeg gik efter at billederøret skulle være faldt, da det giver et roligere billede. Samt at garantien skulle være godt, men det er den faktisk på alle skærme, ofte 3 års med 1. år on-site.
Jeg kom selv frem til følgende modeller, AOC 7Klr, Samsung 753df.

/jacob