Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MAKSE HJÆLP IGEN :)

Hey igen makse.. (Eller andre .. Se evt. : http://www.eksperten.dk/spm/120633)

måske du gider hjælpe mig med noget andet istedet for og tjene lidt flere point??

Kan jeg få den anden computer til at gå på nettet via den her?

Jeg har 2 netkort i den her.. Det ene er tilsluttet min cisco 677 router også net :) og den anden er sluttet sammen med den anden computer..

Kan den anden så ikke gå på nettet via min?
Avatar billede towercrew Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:40 #1
har selv fået fusket det sammen
Avatar billede gorell Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:49 #2
okay, altså du ikke en hub eller en switch
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:15 #3
Med en Cisco 677 kan du blot tilslutte den til en hub - så kan alle maskiner komme på nettet.