Avatar billede landmanden Nybegynder
14. oktober 2001 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sætte classpath til j2sdkee1.3

Spørgsmål fra en IDE magelig:
Jeg har downloadet j2sdkee1.3 og placeret den i roden af C drevet. Hvordan sætter jeg classpath så jeg kan kompilere fra kommandolinien??
Avatar billede lbhansen Nybegynder
14. oktober 2001 - 10:23 #1
prøv at lave en søgning først og spar dig pointene:)

Der har været utallige indlæg om netop dette emne.

Du kan evt. søge på \'path\' eller \'classpath\', så skal du nok få de første 20-30 indlæg
Avatar billede landmanden Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:16 #2
Jeg fik det selv op at køre da jeg placerede *.jar filerne i classpath - og det gjorde jo slet ikke så ondt endda:)
Avatar billede lbhansen Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:17 #3
jammen så mangler du jo bare at lukke spørgsmålet, og så er alt som det skal være
Avatar billede landmanden Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:58 #4
Lukket.