Avatar billede kspohr Nybegynder
14. oktober 2001 - 08:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Eicon modem......ADSL USB

Hejsa.....
Jeg har lige installerret Win XP, men mit Eicon modem skaber problemer. Problemet er at når jeg siger disconnect eller lukker min maskine så får jeg en blue screen!!!

Jeg har prøvet at installere det flere gange, men det er samme fejl!!!

Hvad kan det skyldes???
Avatar billede frock Nybegynder
14. oktober 2001 - 09:16 #1
Forkert driver, eller de har endnu ikke optimeret den til at køre med XP
Avatar billede stelki Nybegynder
14. oktober 2001 - 09:32 #2
Flere oplysninger???!!!
Avatar billede kspohr Nybegynder
14. oktober 2001 - 09:39 #3
Hvad vil du vide mere????
Avatar billede vuffe Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:34 #4
vil bare lige sige at det modem er det værste lort. har selv et og det har ikke gjort andet end at volde problemer. men jeg har de nyeste drivere, som jeg kan sende dig.
Avatar billede kspohr Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:41 #5
Det må du meget gerne. Min mail adr. er

KSPOHR@WORLDONLINE.DK
Avatar billede vuffe Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:34 #6
hhhhmmm  kan jeg ikke sende dem til dig over ICQ eller mIRC?
De fylder nemlig for meget til at kunne være i en mail.
Avatar billede trixx Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:52 #7
Der er endnu ikke lavet en driver til Win Xp.

Krav og begrænsninger ved produktet:

Din computer skal have en USB port

Modemet understøtter kun følgende operativ systemer: Windows 98 Second Edition (SE), Windows Millenium Edition (ME) eller Windows 2000

Du kan ikke opsætte filtre, der beskytter mod hackere. Det er dog muligt at installere en software firewall, som beskyttelse

Modemet må kun tilsluttes 1 computer
Computeren behøver ikke have netværkskort
Avatar billede trixx Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:54 #8
Du kan evt prøve med den nyeste driver...
http://www.friserverplads.dk/thak/diva_usb_driver.zip
Avatar billede kspohr Nybegynder
16. oktober 2001 - 19:27 #9
Tak for alle de gode forslag....

Jeg har fundet ud af at den eneste løsning er at jeg får en router i stedet for!!!
Avatar billede trixx Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:51 #10
Takker for point :)