Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kritik af clanside : )

Hej

Jeg har lavet en clanside for ik så længe siden og vil så gerne lige høre hvad der er godt/dårligt på den. Meget gerne hård kritik :D

Den er lavet til Internet Explorer 5.5 og nyere. Den kan slet ik ses i Netscape. I Opera er den ok men ik perfekt. Opløsning: 800x600 og højere.

På forhånd tak :)
Avatar billede pik-fjolle Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:34 #1
Øhh? Er det bare mig eller er der ikke noget link???
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:35 #2
Avatar billede pulzu Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:46 #3
det ser o.k. ud, men den røde farve på sort bg, minder alt for meget om en security-side [hax0rz]
.
som altid, se www.ganjah.dk
mvh pulzu
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:47 #4
Selve siden (http://hosted.dailyrush.dk/peon/news/index.php) har et rigtig flot design!

Men introen, er aaaaaaaaalt for lang! Der er jo ignen der gider at sidde i så lang tid bare for at se en intro! Enten skal den droppes ellers skal den gøres meget kortere...

Men som sagt er designet, på selve siden, total fedt efter min mening!

Inroen får 4@13
Designet får 10@13
Indholdet får 11@13

Hvis du bliver ved i den retning, bliver det en rigtig fed side!!

.::Michael::.
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:48 #5
Hey

Tak fordi du gad kigge på den :)

Tja, hvis du scroller lidt ned så kan du se et link der hedder \"Skip Intro\". Hvis du trykker på den, så dropper den introen og går direkte ind på siden :)

Tak for de pæne ord!
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:49 #6
pulzu: Hvad snakker du om? Hvad fa\'n har ganjah.dk med farver at gøre?

.::Michael::.
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:49 #7
Pulzu: Tja den må jo gerne se lidt skummel ud :)
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:51 #8
da_warbringer: Jeg så godt at der stod Skip Intro, men jeg syntes næsten at introen burde høre med. Derfor syntes jeg du skulle prøve at gøre den lidt kortere, så den ikke er så langtrukken. Baggrundsmusikken bliver også kedelig i længden!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:51 #9
Der stod endda Skip intro (170kb) and enter site
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:52 #10
michaelb2: Tja, alle dem jeg kender har set introen (overraskende nok da jeg troede de ville skippe den pga. den er så lang) og de var helt vilde med musikken især :D

Men jeg skal da prøve at gøre noget ved længden af den.
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:54 #11
Warbringer: Du har måske ret med at musikken er ret fed, specielt til sådan en side, men den er jo total ensformig!! Og grunden til at lige præcis, alle dem du kender, har set introen er nok, at de ville se dit arbejde måske ;o)

Men hvis introen blev noget kortere, og måske musikken varierede lidt mere i længden, ville din intro klart få en høj karakter!

Måske skulle fonten i introen også ændres...

.::Michael::.
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:59 #12
michaelb2: Grunden til at musikken er så ensformig er jo netop fordi det er det samme lydstykke der gentager sig selv :D Og det er udelukkende for at gøre intro\'en så lille som muligt i filstørrelse. Og den er allerede på hele 170kb som tager et stykke tid at hente. Så tror ik jeg piller ved musikken.

Du siger en anden skrift? Har du nogen forslag til nogle?
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:02 #13
Jeg har ingen ide...- men du kan jo lede lidt på www.1000fonts.com
Avatar billede da_warbringer Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:04 #14
Ok tak for hjælpen. Nu får du dine point :D
Avatar billede michaelb2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:21 #15
Selvtak!

/Takker for point!