Avatar billede coolby Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6210 og cover?

Er det rigtigt at ens garanti udløber på en mobiltelefon hvis man skifter cover til en Nokia 6210 eller er det bare noget folk siger?

Hvor kan man læse om det?

Håber i kan hjælpe

//CoolBy
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:25 #1
nej det passer sku da ik´
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:28 #2
Det er helt ok at skifte cover på telefonen lige så hyppigt som du skifter strømper !
Det berører ikke garantien - og der sælges jo, som du sikkert ved, covvers til formålet !
Så nej, det passer bestemt ikke :o)
Avatar billede bo.morville Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:44 #3
Nu ligger landet bare sådan at en nokia 6210 ikke er lavet til at man skal kunne skifte cover uden brug af værktøj...

I din manual står der formentlig noget om at garantien mistes ved uautoriserede indgreb i telefonen. Det vil det være hvis du selv skifter coveret.
Avatar billede parazite Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:35 #4
Enig med bo.morville. I visse tilfælde kan du få en forhandler til at skifte coveret og derved beholde garantien. Derudover, så laver Nokia ikke originale covers til 6210 - netop fordi de ikke kan skiftes uden brug af værktøj.
Avatar billede buttcher Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:27 #5
Jo nokia laver org. covers til 6210, men din forhandler SKAL skifte dt for at garantien ikke ryger...!! og tro mig, der er brug for garantien... min Vibra gik bare ud lige pludselig...!!!
Avatar billede jones279 Nybegynder
08. december 2001 - 15:34 #6
takker for point...