Avatar billede hanne-rk Nybegynder
27. maj 1999 - 23:27 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

snyd med antal besøgende

hej her kommer et frygteligt spørgsmål
jeg har konto hos cybercity og har en tæller på min side, er det muligt at lægge ekstra hits på, så den ser lidt mere besøgt ud?
gerne med mulighed for x antal om dagen
FØJ HVOR ER DET UÆRLIGT ;-)
Hanne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 23:31 #1
hvis tælleren er et billede der bliver vist, kan du bare lave et billede hvor der f.eks står 261 med samme skrift og sætte det ved siden af counterbilledet
Avatar billede skall Nybegynder
27. maj 1999 - 23:36 #2
Nu kender jeg ikke counteren hos CC, men de fleste conutere kan sættes til at starte et vilkårligt sted.

Tjek evt. doc til CC's counter.

/Thomas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 23:41 #3
hanne>> hvad er adressen på din side så kan jeg lige glo lidt på det
Avatar billede oscar Nybegynder
28. maj 1999 - 01:18 #4
Hvis du bruger Frontpage. kan jeg give dig lige så mange hits du ønsker.

Den kan nemt manipuleres med..
Avatar billede nof Nybegynder
28. maj 1999 - 21:36 #5
Flere forskellige steder på Nettet, kan du finde små gif animationer, som bare køre der ud af, med hits'ne.

MVH
nof
Avatar billede nof Nybegynder
28. maj 1999 - 21:39 #6
www.thecounter.com kan du få en gratis tæller, hvor du kan sætte den til at starte med at tælle besøgende fra f.eks. 1000

MVH
nof
Avatar billede graae Nybegynder
31. maj 1999 - 20:13 #7
Til Nof

...Udlempen ved "the counter" er at du skal have deres reklame på din side!
---------------------------------------
Til hanne-rk

...Jeg kan godt få fat i en tæller (der er flere forskellige muligheder) hvor du selv kan bestemme hvor mange besøgende den skal starte på...
...Men som alt andet herinde koster det lidt point :o)

/Graae
Avatar billede mcsmithers Nybegynder
01. juni 1999 - 17:15 #8
Du kan ikke sætte cybercity's tæller til at hoppe x antal hits op om dagen. De eneste muligheder er at sætte den til at starte et bestemt sted, og så ændre dette sted hen ad vejen (den lidt besværlige løsning), eller gå ind hver dag og trykke x gange på refresh på din side (den mere besværlige løsning).
Avatar billede cyberesben Nybegynder
01. juni 1999 - 19:47 #9
hanne-rk>> SKRIV NU OM DU HAR FUNDET UD AF NOGET! VI VED IKKE OM DU HAR FÅET DET TIL AT VIRKE HVIS DU IKKE SKRIVER...
Avatar billede holger Nybegynder
03. juni 1999 - 21:39 #10
du er direkte uerlig FY SKAM DIG OG FY FØJ
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 1999 - 08:35 #11
hanne-rk! har du fået noget brugbar svar?
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
20. juli 1999 - 01:06 #12
undskyld ventetiden, jeg kan desværre ikke bruge nogle af de indsendte svar, da det ikke gør hvad jeg gerne vil have det til at gøre.
men er det ikke muligt at snyde med tælleren hos cybercity, skal jeg nok lukke spg. snarest
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 01:22 #13
må jeg se din side?
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
21. juli 1999 - 00:31 #14
gerne

http://papirklip.homepage.dk/

jeg har iøvrigt problemer med at få den til at virke i netscape

men håber snart at få løst problemet
jeg sidder bare i øjeblikket på ferie i det store udland, så det er lidt svært fra min bærbare.
Avatar billede kirkeby Nybegynder
18. januar 2000 - 06:38 #15
Hej Hanne rk
Jeg kan godt give en masse eksempler på hvordan man kan snyde med forskellige tællerer, og hvor man kan få en masse gode....  :) /jp

Avatar billede dar Nybegynder
16. februar 2000 - 23:18 #16
Kan man ikke bare fjerne tælleren og så sætte din egen ind?
http://frontuk.com hoster asp gratis og  så lægger du bare framen med tælleren der. Jeg har en UDEMÆRKET tæller der gemmer i en txt-fil. Nemmere kan det ikke blive.JO det kan det - men hvad...