Avatar billede ~kee~ Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Klip et jpg fra en avi fil

Godaften :o)

Jeg har en film i .avi format... og mens jeg så den fik jeg lige øje på det sødeste billede som jeg frygtelig gerne ville \"klippe\" ud og bruge som baggrundsbillede på mit skrivebord.

Forsøgte selvfølgelig med Screen shot men det virkede selvfølgelig ikke....

Der må være et videoredigeringsprogram hvor jeg kan pille lidt i avifilen og få det her billede ud jeg gerne vil ha...

Nogle der kender et link til en demo på et sådan program.. eller ellers ved hvordan jeg kan gøre..?

~kee~
Avatar billede johannielsen Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:18 #1
Kør filmen - tryk \"printscreen\" - åbn paint - sæt ind (ctrl+v) - skær billedet til!
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:19 #2
Det er jo det jeg siger.. print screen og screen shot er vist det samme ;o)

Det kan man ikke... billedet bliver sort..
Avatar billede silverflame Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:29 #3
paus filmen, hold alt nede og tryk print screen, eller også er det crtl print screen
Avatar billede prodic Mester
12. oktober 2001 - 21:34 #4
har du prøvet et program som Snag IT ?
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:39 #5
Herligt.. Tak :o)
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:39 #6
Prodic.. Nix.. har jeg ikke.. endnu :o)