Avatar billede mixter Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

LAN

Kontrollampen til LAN/ACT er begyndt at blinke konstant på min Cisco 677. Samtidig er det blevet sværere at hente sider ind (langsommere).
Er der en der har et godt svar ? Softwarefejl ?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 01:54 #1
Hvis du har fået routeren fra en internetudbyder, skal du kontakte dem. Der er sandsynligvis en fejl på din central.
Avatar billede kssk Nybegynder
13. oktober 2001 - 06:52 #2
Du kan også have \"besøg\" af en hacker.
Avatar billede mixter Nybegynder
13. oktober 2001 - 08:00 #3
ufc: Nej, alt tyder på en softwarefejl et sted. Det er ikke cybercity der har problemer.

kssk: Hm, i så fald er han sluppet igennem Nobo.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 14:00 #4
Jeg arbejder selv for en adsl-udbyder, og når kontrollamperne begynder at blinke unormalt, skyldes det som regel en teknisk fejl på centralen eller på vores udstyr. Har du prøvet at tale med CC?
Avatar billede mixter Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:08 #5
Ja,jeg mener også at det skyldes forstyrrelser af en ell.anden art. Men vil LAN/ACT lampen blinke hvis det er hos CC ? Jeg har kun set deres fejlmeldingsstatus.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 17:21 #6
Jeg ved ikke, hvordan deres udstyr virker, så jeg vil klart anbefale, at du taler med dem.
Avatar billede affag Nybegynder
27. oktober 2001 - 18:35 #7
Det tyder på at din computer hele tiden sende signaler ud, det kan være enten på grund af et defekt netkort eller en sofwarefejl/virus/trojansk hest..
Tag stikket ud af din egen komputer og hvis lampen holder op med at blinke har du fundet problemet...
Avatar billede mixter Nybegynder
13. december 2001 - 08:12 #8
ufc>En lille samtale med CC løste problemet.
Avatar billede mixter Nybegynder
13. december 2001 - 08:24 #9
...og så glemte jeg da helt at sige tak for hjælpen forresten!
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2001 - 14:02 #10
Det var så lidt