Avatar billede sticky Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:11 Der er 9 kommentarer

Asus TNT2 Ultra Deluxe tv-out i win2k

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få tv-out til at virke mht titel?
Hvis det er muligt, hvordan?

På forhånd tak!
/Kasper
Avatar billede hologram Nybegynder
13. oktober 2001 - 01:20 #1
Spørger du hvilke kabler du skal bruge, eller hvilken software du skal installere for at få det til at virke? :)
Avatar billede sticky Nybegynder
13. oktober 2001 - 01:24 #2
Det er software/driver etc. kablerne har jeg..da det har fungeret i win98.
Avatar billede hologram Nybegynder
13. oktober 2001 - 02:49 #3
Hvis du har standard-drivere fra Asus installeret, så tror jeg faktisk det er CTRL + ALT + T der sender det ud gennem porten... kan dog ikke lige huske det...
Avatar billede sticky Nybegynder
13. oktober 2001 - 02:59 #4
Mit problem er at jeg ikke kan vælge TV hverken med ctrl + alt + t eller inde i control panel
Avatar billede hologram Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:31 #5
Så vidt jeg ved skal den detecte et signal i den anden ende før den gider give muligheden for at sende via TV, så prøv at tilslutte kablerne til tv\'et først, og se så om du kan igen :)
Avatar billede sticky Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:53 #6
Det hjælper intet. Jeg kan stadig ikke vælge TV som output.
Avatar billede tullemus Nybegynder
22. november 2001 - 15:11 #7
jeg har et samme grafikkort og win 2000, det viker fint. jeg kører med Nvidia drivers. men Prøv programmet tv-tool
Avatar billede sticky Nybegynder
22. november 2001 - 17:59 #8
Kunne jeg få dig til at give mig en URL eller noget..for jeg kan ikke lige finde programmet?
Avatar billede tullemus Nybegynder
24. november 2001 - 11:44 #9