Avatar billede landsbytossen Nybegynder
12. oktober 2001 - 08:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Penge til de kloge Delphi hoveder

Niveauet på eksperten må nødvendigvis falde hvis de (dem bag eksperten) vil lave et nyt site med betaling til dem der svarer.
...Det der haj et eller andet site...
Er der i den forbindelse nogle der kender nogle gode udenlandske mailing lister til Delphi, man kunne tage til i stedet for eksperten.
Avatar billede stone Forsker
12. oktober 2001 - 09:59 #1
det nye site er ikke en erstatning for det nuværende, men en videnbank for de professionelle.
Det ser jeg ikke noget forkert i.
Avatar billede stoney Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:02 #2
Hvad mener du ?

Hvor har du læst/hørt dette ? Har du et link ?

Stoney
Avatar billede landsbytossen Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:05 #3
Der har været meget aktivitet på Eksperten, siden vi skrev sidst, og nu
synes vi det er tid til at opdatere dig på, hvad der er sket, og hvad
der sker i den kommende tid.

| Sharksforum.com |
Vi har lanceret et nyt søster-site til Eksperten. Det var på tide, at vi
gjorde plads til seriøse brugere, som er villige til at betale for et
svar, og således også stille nogle højere krav, til den hjælp de får.
Systemet er grundlæggende opbygget som Eksperten, men på Sharksforum
skal man betale for de svar man får, og modparten kan således tjene
penge på sin viden.

Hvis du som bruger har oplevet, at have brug for hjælp, men der f.eks.
har været langsom svartid, useriøse eller mangelfulde svar, er
Sharksforum det site du skal bruge. Du betaler kun hvis du er tilfreds,
og det stiller selvsagt nogle krav til den person eller virksomhed som
hjælper. Sitet er således ikke en afløser for Eksperten, men et
alternativ, som vi håber du vil bruge, både som Ekspert / \"Shark\", men
også når du selv skal have løst en opgave.

| Hvorfor skal DU bruge Sharksforum ? |

Ved at oprette opgaven her, kan du opstille en række parametre og krav
som skal opfyldes, slippe for unødige kommentarer og indlæg, og således
koncentrere dig om at udvælge den person, som du mener er bedst til at
svare dig. Der kan vedlægges filer som forklaring og hjælp. Du betaler
kun, hvis/når der er givet et fyldestgørende og tilfredsstillende svar.

Du kan også stille en opgave meget enkelt med nogle få krav og
parametre, og først efter at have udvalgt en til at svare, vedlægge
filer og andet fortroligt materiale, som du ønsker inddraget i
løsningen. Det er i et helt privat forum dette foregår !

Lad det firma du arbejder i, oprette en konto som du og dine kolleger
kan bruge. I stedet for at bruge mange timer på selv at nå frem til en
løsning, finder du nemt frem til en, som måske har lige netop det du
forsøger at finde, og firmaet sparer således både tid og penge. Vil du
have os til at kontakte dit firma, for at få lavet en aftale, kan du
sende os en E-mail, så tager vi dialogen med firmaet.

For at gøre det nemt, har vi ligeledes lavet en funktion, så du kan
kopiere din brugerprofil fra Eksperten til Sharksforum. Se hvordan på:
www.eksperten.dk/e2shark.phtml

Hvis du har spørgsmål til hvordan du kommer i gang, eller bare gerne vil
prøve det af, så send os en mail, så vil vi hjælpe dig i gang.

| Eksperten.dk |
Som følge af udviklingen på Sharksforum, har vi været under tidspres,
hvilket også har influeret på vores svartid, hvilket vi gerne vil
benytte lejligheden til at beklage. Til gengæld vil Eksperten gennemgå
en forvandling i løbet af efteråret. Der er gennem tiden kommet mange
gode forslag og input fra dedikerede brugere, og vi har ligeledes selv
en lang \"ønskeseddel\".

Disse input vil vi omsætte i praksis, og lave en generel opdatering ,
hvor vi vil forsøge at få så mange rettelser, nye features og
opdateringer med. Vi kender ikke den præcise udformning endnu, men tør
godt love at det bliver et endnu bedre Eksperten, som kommer ud af
indsatsen !

Udover de generelle rettelser og opdateringer, vil vi lave en sektion
for medlemmer, med en mængde ekstra muligheder, som kun er tilgængelige
for dig som medlem. Vi mener det er et spørgsmål om at tage stilling !
Vil du som bruger have adgang til et forum som Eksperten, som kører
upåklageligt og indeholder alle de vigtige elementer som netop du har
brug for, må du selv bidrage. Således ikke forstået at Eksperten bliver
et betalings website. Det bliver blot således, at de brugere som vælger
at være medlemmer, og dermed også finansierer den nødvendige udvikling,
også bliver dem som får størst glæde af det. Der vil altså være særlige
fordele, for dem der vælger at være medlemmer, men fortsat også et
gratis Eksperten for alle.

Vi håber du vil deltage på sitet som medlem, da det er afgørende for
Ekspertens fremtid som det site, der på en nem og brugbar facon, giver
adgang til Skandinaviens største samling af viden omkring IT ! På det
kommende Eksperten, skal det være tilladt at stille krav til sitet i en
grad det ikke er set før, og vi skal alle vænne os til, at stille højere
krav til de sites vi bruger meget. Det kan i fremtiden ikke gøres
gratis, men til gengæld være bedre, end vi overhovedet har set på
Internettet hidtil ! Den udvikling mener vi er sund, og vil derfor
aktivt deltage ved at tilpasse Eksperten udviklingen.

Det var alt herfra i denne omgang, tak for din tid, og på gensyn :) !

Med venlig hilsen

www.eksperten.dk | www.sharksforum.com

Jacob & Andreas

OBS: Ved henvendelser til Eksperten.dk, benyt info@eksperten.dk
Avatar billede borrisholt Novice
12. oktober 2001 - 11:41 #4
landsbytossen>> Der er ikke noget nyt i det .. Systemet har kørt et stykke tid .... Anyway så er ideen stjålet fra udlandet for der findes flere ligende fora !

Jeg anser det ikke som et problem !

Jens B