Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af spil !

Er der nogen der kan finde et sted hvor jeg kan købe Quake3, Unreal Tournement og Tribes2 billigt ?

Jeg ved at www.linuxgames.com sælger tribes2 til 29,99$ men kan jeg godt bestille i udlandet uden at ende op med 23409230924u i told/skat/moms whatever ?

Avatar billede knaack Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:02 #1
Hvis du køber indenfor EU kommer der ikke ekstra moms på varer. Det kan der til gengæld komme, hvis du køber udenfor EU.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
15. oktober 2001 - 03:59 #2
How..jeg lukker lige der her, det skulle ha været i Linux :D