Avatar billede runetotland Nybegynder
21. februar 2000 - 21:55 Der er 18 kommentarer

Beskytte bilder på internet.

Kan dere gi meg et javascript som gjør slik at en ikke kan kopiere siden og bildene på den???
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. februar 2000 - 22:03 #1
Kan ikke lade sig gøre,der findes løsninger som delvis kan afhælpe problemet men de kan allesammen knækkes
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. februar 2000 - 22:05 #2
Brugeren kan jo bare slå JavaScript fra
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. februar 2000 - 22:55 #3
skær dem i tusind stykker og sæt dem i en tabel !
( måske mindre kan gøre det)
Avatar billede bjarte Nybegynder
21. februar 2000 - 23:00 #4
glem det rune.. eg skal knekke det allikavel...
;) godzilla, getright whatever tar det, hvis du bruker javascript....
men javascriptet du er ute etter er
som gjør at brukeren ikke kan høyreklikke i browseren.

Ellers kan man jo bruke print Scrn ;)

Avatar billede bjarte Nybegynder
21. februar 2000 - 23:01 #5
se på www.javascripts.com der finner du sikkert noe.....
Avatar billede zane Nybegynder
21. februar 2000 - 23:39 #6
lav billederne i shockwave.

~zane~
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
21. februar 2000 - 23:57 #7
hmm det har jeg da svaret på så de 2 øverste var et svar
Avatar billede funky_bo Nybegynder
22. februar 2000 - 08:36 #8
du kan jo prøve med det her

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">function click() {
if (event.button==2) {alert('skriv et eller andet her.');}}
document.onmousedown=click// --></SCRIPT>
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. februar 2000 - 08:47 #9
>> til alle jer JavaSriptere der !
Man kan jo bare sige vis kilde se og copy stien til billedet ind efter urlen og trykke enter så har man billedet !

Men jeg har lagt mærke til at på nogle af de her fyfy gallery's er der nogen som har held med at lave omtalte 'no.right.click.JS' og så fjerner de samtidig også Menuen i IE - de kan kun med IE5 så hvidt jeg kan se, men hvad gør de mon ?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. februar 2000 - 17:24 #10
ALLE sådanne ting kan *knækkes* om de så disabler context munuen IE, jeg vil væde med jeg kan knække alle de *scripts*
Avatar billede zane Nybegynder
22. februar 2000 - 19:12 #11
Shockwave kan SQ ikke knækkes
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. februar 2000 - 19:17 #12
Siger Print Screen dig noget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvis ikke en fin lille knap på keyboardet der tager et billede af skærmen i windows, derferter efter en tur i f.eks Photoshop lidt tilpasning voila et perfekt kopi af billede, hvis du ikke fatter at der ikke er noget der ikke kan knækkes på den ene eller anden måde så test mig vil stadig væde med det
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. februar 2000 - 21:09 #13
>>123osv
du har fuldstændig ret, både opera og gamle versioner af netscrape har været mig meget behjælpelig, man kan dog både i flash og shockwave/lingo fjerne denne print version, og screendump'et vil ihvertfald ALTID virke.
Vil man gemme noget for folk skal det ikke på et netværk med et globalt hul !
>>runetotland
Lav en papir tryksag folk kan rekvirere via email, husk at trykket skal være så elendigt at man ikke engang tænker på at reproducere det !

*LOL*

der er nok ikke så meget at stille op her !
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. februar 2000 - 21:16 #14
>>stroehm har lavet mit eget lille prog til at grabbe sider med, jeg kan sætte USER_AGENT til f.eks IE så selv ikke serverside scripts kan stoppe det, lidt nemere end at have flere versioner af diverse gamle ting ligende :-)
Avatar billede zane Nybegynder
22. februar 2000 - 21:30 #15
123...>>Well, så må man jo bare animere billederne, så hurtigt at man ikke kan nå at print screene dem, endsige nå at se dem :-)

~zane~
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
22. februar 2000 - 21:38 #16
for at være useriøs så bruger man da bare en gammel computer med 25mhz 4mb ram og bruger at digitalt kamere (el, et alm.) og snupper bilederne der
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. februar 2000 - 21:41 #17
gud hvad det er der er på de billeder som er så værdi fuldt ?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
23. februar 2000 - 00:07 #18
>>runetotland

er du fuldstændig dum, det kan ikke lade sig gøre som de sidste 6 har svaret men du har afvist det hele !!!!????