Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:26 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvad er 5 + 5...?

Er der nogen der ved hvad 5 + 5 er...?

Fuck eksperten...
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
11. oktober 2001 - 11:27 #1
det kommer an på om det er sort
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:27 #2
Smut dog din svans :D

sh rm 345gg
Avatar billede gfx Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:29 #3
Meld ham til Admin....

</gfx>
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:29 #4
rolig nu... det var vist endnu en test - dog ikke af mig.

http://www.eksperten.dk/spm/119625

Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:31 #5
Ja jeg ved det godt.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:31 #6
Ifølge gængs matematiske regler, skulle det vist blive 10.

Og nu er det jo ikke Ekspertens skyld at du har set dig sur på visse brugere herinde, men du må forstå at man ikke bare knalder samtlige point af på 1 spørgsmål.

Det er ikke korrekt at du kun får gode svar hvis du giver så mange point - men det erfarede du jo nok selv :o)

Men giv eksperten en chance, og brug dine point mere varsomt. Folk skal nok hjælpe!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:39 #7
mener også at have hørt at det nok er i nærheden af 10, men man skal jo tage højde for inflation, moms, feriepenge, diverse skatter og afgifter, så lad dette spm stå åbent, indtil den nye finanslov er færdigforhandlet :-)
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:43 #8
Jeg har anmeldt ham
Du spilder dig egen gode tid herinde.
Kan du ikke finde på en anden \"leg\"

\"Imod tåber kæmper selv guderne forgæves\"
Citat:Euripides Hippolytos
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:46 #9
DU har anmeldt ??? Det er jo dig der har hacket dig ind på hans konto og uberettiget accepteret dit eget svar.

Men citatet kan jeg kun erklære mig enig med :-))

mvh JakobA
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:50 #10
Bag dine grimme argumenter kunne der f.eks. ligge et skjult ønske om magt, had og hævn, penge, angst for tab og nye tider, trussel på brødet, ondskab, egoisme og misundelse- eller- det værste af alt- dumhed,- og imod dumhed kæmper selv guderne forgæves!-
Ovenstående kaldes også ofte for \"Den indre svinehund\" eller \"Det gustne overlæg\"- sagt af
Citat: Poul Henningsen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:51 #11
totenslager, du bør levere de 300 point tilbage til ham, så de kan fordeles til de korrekte svarere jvf. http://www.eksperten.dk/spm/119625

Alternativt er jeg nødt til at anmelde dig for snyd, da de 300 point ikke retmæssigt tilkommer dig.

NanoQ
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:52 #12
Hvad mener du med det jakoba ?
Var det til mig eller hvad ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:53 #13
jeg har ikke svaret ham - kun kommenteret !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:55 #14
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:56 #15
Ja det var til dig.
Men jeg må da indrømme at det er en anklage du skal have en chance for at forsvare dig imod.

mvh JakobA
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:58 #16
hov hov nanog.
Jeg kan ikke hacke mig ind på nogens konto - hvad pokker tror du der ville ske hvis man kunne det.
Tænk dig lige om !
Jeg har ikke stillet noget spørgsmål om nogle billeder - kun svaret og kommenteret
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:07 #17
http://www.eksperten.dk/spm/119557 er ikke oprettet af min
Se ordentlig efter men af 345gg

I er langt ude !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:07 #18
Brugeren 345gg har skrevet at det ikke var meningen at du skulle have alle 300 point. Derfor kan det konstateres, at enten har han trykket forkert, eller en anden bruger er logged in som ham, og har accepteret svaret. (indtil for et par timer siden, havde 345gg samme brugernavn og password - så det var jo ikke så svært).

Uanset grunden, bør du levere point tilbage, så han kan fordele dem korrekt.

NanoQ
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:12 #19
Har i ICQ så hop på jeg har 87264449
så kom med jeres agumenter - det her er for langsomt
jeg venter!
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:14 #20
Kommer i eller hvad ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:16 #21
nix.

Men jeg mener nu heller ikke der er så meget at diskutere.

Som jeg ser det er du uberettiget kommet til 300 point. Enten ved snyd eller ved en fejl af 345gg. Uanset årsag bør point leveres tilbage, så de kan fordeles retmæssigt.

Bliver point ikke leveret tilbage, vil jeg bede admin kigge på det.

eod
NanoQ
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:34 #22
I en situation som denne drejer det sig ikke om hastighed.
Det handler om klare, udførlige og eentydige svar som du kan STÅ VED.

Som eksempel har du to kommentarer i dette spørgsmål:

Kommentar fra totenslager 11/10 2001 11:53:27
      jeg har ikke svaret ham - kun kommenteret !

Kommentar fra totenslager 11/10 2001 11:58:34
      hov hov nanog.
Jeg kan ikke hacke mig ind på nogens konto - hvad pokker tror du der ville ske hvis man kunne det.
Tænk dig lige om !
Jeg har ikke stillet noget spørgsmål om nogle billeder - kun svaret og kommenteret

I den ene kommentar siger du du IKKE har svaret.
I den anden kommentar siger du at du HAR svaret.

Og så er det jo meget naturligt hvis nogen konkluderer at \"Ham totenslager han er sku da fuld af løgn\".

Det tror jeg egentlig ikke du er, jeg tror bare du rabler en hel masse af dig alfor hurtigt til at have tid til at tænke over hvad du siger. Og det duer ikke.

Vil du levere de points tilbage ?

mvh JakobA
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:28 #23
Dette er ikke oprettet af mig, men en anden som har været inde på min bruger (*host hvem mon*)

Lukker det derfor.. Tak jeres support Jakoba og nanaq
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:28 #24
(og jer andre selvføgelig :)
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:22 #25