Avatar billede it-manden Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:15 Der er 3 kommentarer

Flytning af DB\'er fra en server til en anden.

Jeg har brug for hjælp til at

Hvordan kan jeg flytte masser af DB\'er fra en server til anden server,(omkring 50 DB\'er) kan jeg gøre det via en agent???

Der skal vel nok også ændres i samtlige DB\'er\'s ACL med alle de navne og grupper.

Hvad hvis man flytter .dsk filen til anden server, vil det også virke nogenlunde eller hvad???

Avatar billede rnext Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:01 #1
Der mangler en del oplysninger for at der kan svares på dit spørgsmål.
1. Hvilken Domino version køre i på?
2. Er det en Domino server i samme domæne databaserne skal flyttes til?
3. Er der nye brugere/grupper der skal have adgang til disse databser.

Som du kan se er der en række spørgsmål. Så prøv venligst at beskrive hvorfor og på hvilken platform i køre jeres Domino server.
Avatar billede roenving Novice
14. oktober 2001 - 01:41 #2
Hvad om du bare går ind i Administrator\'en, markerer alle de Db\'er du skal have flyttet, vælger Move i Database-menuen til højre og flytter dem.

Derefter kan du bruge Manage ACL... på de samme for at ændre alle ACL\'er i een omgang.

hth
jes

À propos mext\'s kommentar: Det er snydenemt i R5, men noget af det kan godt klares i fireren også -- i hvert fald ACL-ændringen, der skal du bare markere de ønskede database, holde [Ctrl]+[skift] nede og klikke på Database tools.
Avatar billede it-manden Nybegynder
19. januar 2003 - 12:59 #3
Jeg lukker..