Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:31 Der er 54 kommentarer og
1 løsning

300 point til den der kan finde de her billeder!

Hey jeg skal bruge Gode billeder af autografer fra friends cast!... Friends er den serie som hedder venner på tv2!!

Jeg skal bruge :
Rachel
Monica
Ross
Phoebe
Joey
Chandler\'s Autografer.. Selvføgelig med deres ægte navne... Den der kan finde dem til mig får 300 point sq :)
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 07:38 #1
fake...... hate it allready....

ny bruger
smider alle point på første spørgsmål

holder sq ikke
Avatar billede ncbr Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:38 #2
lige mine ord
Avatar billede well_r Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:38 #3
yep :/
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:46 #4
Ja ??? Herinde må man ikke være ny bruger ???

En af mine venner sagde folk herinde kunne hjælpe mig med at finde de billeder da jeg har ledt efter dem hammerende længe?

Men det er måske ikke stedet man kan få hjælp med mindre man har været her i flere år?
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 07:50 #5
Du finder sq da ikke kendte personers underskrift på nettet... tænk på hvor megen fusk der ville komme af det...

Og det ville nok ikke være det første man tænker på at finde kl. 7:31 om morgenen.

Og hvor IT-relateret er det??
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:52 #6
hojben> Pak nu lige sydhavsfrugterne og slap af ikke?

1: Jo man kan godt finde deres AUTOGRAF! Enhver idiot kan scanne billed ind af deres autograf.. Jeg har set Cortney Cox\'s men kan ikke huske hvor!

2: Jeg er tilfældigvis i skole nu og skal bruge dem i en projekt opgave?

3: Jeg har efter og have læst en masse af de andre spørgsmål her, set at IT er LANGT fra det eneste Eksperten.dk tilbyder.. SÅÅÅÅÅ!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:53 #7
Og hvis folk undre sig over hvorfor jeg giver 300 point for det, er det efter og have læst en masse spørgsmål det niveua man skal op i for at få ordenlig hjælp!!

SQ!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:57 #8
345gg>> JEg er i gang med at lede!!! Er der en mail de skal sendes på??

Er der nogen der har lagt mærke til at han(et gæt) har spurgt under FRI DEBAT!§!!§

\\z3r0<=>h3r0
BLAH BLAH BLAH GET A JOB
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 07:57 #9
<snip>
Vi beskæftiger os med udveksling af viden på kryds og tværs, mellem mennesker og virksomheder indenfor IT. Eksperten er kendetegnet ved et højt fagligt niveau hvor de fleste, viden til trods, har mulighed for at lære noget.
</snip>
http://www.eksperten.dk/info.phtml
Avatar billede well_r Nybegynder
11. oktober 2001 - 07:58 #10
hmm
jeg har da prøvet at få ORDENLIG hjælp..for blot 5 points!
Avatar billede well_r Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:01 #12
15 point:
http://www.eksperten.dk/spm/103443
10 point:
http://www.eksperten.dk/spm/103283
05 point:
http://www.eksperten.dk/spm/66507

ordenligt hjælp får man dag når man spørger på det rigtige tidspunkt :D
Avatar billede zero-hero Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:02 #13
INGEN AUTOGRAFER!!!!JAKOBCLAUSEN!
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 08:05 #14
zero > hvorfor brokker DU dig over det???

Pyyyyha snif snif...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:07 #15
345gg > Du må forstå de andre eksperters vrede! Det er ikke fordi at du er ny bruger men fordi at du smider alle dine 300 opstarts point i et spørgsmål! Point systemet er sat sådan at et svært spørgsmål skal sættes til 60 points. Brugere som dig laver inflation i hele lortet. Det er derfor at de andre bliver sure. !!

-Jonas
Avatar billede well_r Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:12 #16
yep..*snøft* :\'(
Avatar billede zero-hero Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:20 #17
hojben>> Han ber om autografer ikke bare billeder!!! Det er det jeg gør opmærksom på!!
Og lad nu være med hele tiden at blande dig hvis du ikke har noget ordentligt at sige!!

\\z3r0<=>h3r0
BLAH BLAH BLAH GET A JOB!!!
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 08:23 #18
zero > æhhh hvad har du da at sige??? han kan da vel snakke selv ikke?????

Er det kun mig som synes at det hele lugter noget så frygteligt ???

No offense!
Avatar billede zero-hero Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:30 #19
hojben>> Hvor gammel er du? Særlig gammel lyder du skam ikke!!! Kan du finde de billeder han efterspørg... hvis ja fair nok... hvis nej HVAD LAVER DU SÅ HERINDE!!!!

\\z3r0<=>h3r0
BLAH BLAH BLAH GET A JOB!!!
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 08:37 #20
Tror nu nok jeg er ældre end dig, men lad det nu ligge... se nu hellere at finde alle de autografer så du kan score de første point herinde ;)
Avatar billede zero-hero Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:55 #21
Jamen det skal jeg da gøre!!! Og har læst nogen af dine tideliger besvarelser... Så respekt.. du har nemlig hjulpet mig før... så hygge!! Og skal lige til at kigge efter billeder!!

\\z3r0<=>h3r0
BLAH BLAH BLAH GET A JOB
Avatar billede 7th Praktikant
11. oktober 2001 - 08:59 #22
hojben -  har lige for nylig set Brian Nielsens autograf på nettet !!!
Desuden ser jeg ikke noget snyd i dette spørgsmål.
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:05 #23
Her er hele lortet - get it

//totenslager was here !
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:05 #24
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:05 #25
ups
Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:55 #26
Så har jeg fundet samtlige autografer. Uploader dem lige om et øjeblik!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:59 #27
Hvordan fanden har totenslager  accepteret sit eget svar??? Jeg er lige kommet hjem og har IKKE accepteret hans svar?? ADMIIIIIIIIN!!!

Hans svar indenholder ikke engang det jeg skal bruge!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:14 #28
Hvordan kommer jeg i kontakt med admin sådan så han kan se at totenslager har accepteret sit eget svar i http://www.eksperten.dk/spm/119557 ??

Det må man sq da ikke gøre når ens svar ikke engang indenholder det som spørgsmålet er ?
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 11:19 #29
Det er spørgeren og KUN spørgeren som kan acceptere svar fra andre brugere... så med mindre at du har givet dit brugernavn og pass ud, har flere brugere, eller er en faker (vist det samme ;)) så kan jeg næsten acceptere at du ikke blir slettet. Ellers ikke...
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:20 #30
Jeg har IKKE givet mit pass ud.. Jeg er lige kommet hjem fra skolen... Så det er IKKE derfor!!

Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:20 #31
345gg....Det er jo nok dig, der er kommet til at trykke på \"accept\"! Totenslager kan ikke acceptere på dine vegne (med mindre I er den samme person).
Totenslager ser jo disse indslag, da han får en mail, når der er nye kommentarer. Derfor kan du jo bede Totenslager om at oprette et spm. til 300 point og kalde det \"Point til 345gg\" med henvisning til dette spm. Totenslager bør så lige lave en henvisning her til det nye spm, hvor du får point tilbage.
Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:22 #32
345gg
Da jeg skrev kl 10.55.05 var dette spm ikke accepteret endnu! Det passer altså meget godt med at du lige er kommet hjem...og selv har trykket!
Det er også sket for mig engang, men heldigvis var det kun med ca 20 point!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:22 #33
Ok.. Det vidste jeg ikke man kunne

Jeg er jo som sagt ny på experten.. Men jeg har dog IKKE accepteret spørgsmålet!!

Klatten.. Hold lige de billeder til tostenlager har givet mig de 300 tilbage så får du dem for billederne!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:24 #34
Hvis han gør det
Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:27 #35
Hvis han ikke gør det, så kan du øverst til venstre klikke på \"Anmeld misbrug\" og henvise til dette spm. Desværre har admin meget travlt med en masse ting, så det hjælper sikkert ikke! :-(

Her er en smagsprøve på billederne
http://klatten.webpunkt.dk/eksperten/friends.htm
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:28 #36
Damn det er ind over billeder...
Havde håber og kunne finde dem uden for billeder

Kan du finde ud af og trække det ud fra billederne?
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:32 #37
jeg mener 300 kr er vel stadig godt betalt? :)
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:33 #38
Jeg venter til kl 13 med at bruge anmeld misbrug.. Sådan for at give ham en chance
Avatar billede klatten Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:33 #39
Desværre...det eneste jeg kan gøre er at klippe dem til. Hvis jeg skal fjerne baggrunden, bliver det noget l...
Klatten vil naturligvis blive fjernet!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:38 #40
Dammit de skal bruges på en hvid overflade... Så der kommer det jo til at se ret dumt ud hvis de er på billed baggrunde... :(
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:44 #41
Da han endnu ikke har henvendt sig har jeg anmeldt ham til admin!
Avatar billede hardon Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:08 #42
jennifer aniston:

http://www.ie-commerce.net/library/autographs/H5659.jpg

Courteney Cox:

http://www.ie-commerce.net/library/autographs/H2887.jpg

Lisa Kudrow:

http://www.ie-commerce.net/library/autographs/H2717.jpg

Matthew Perry:

http://www.friendsonline.net/pages/autographs/images/mp2.jpg

David Schwimmer:

http://www.ie-commerce.net/library/autographs/H2337.jpg

Matt LeBlanc:

http://www.friendsonline.net/pages/autographs/images/mlb3.jpg

ellers kig selv herind på denne side ....

http://www.friendsonline.net/pages/autographs/

der nemmerlig mange flere billeder selvom pointene er ude håber jeg du får dem igen såå vi andre som gør lidt kan få del i dem *SS*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:28 #43
Takker for at du ikke ville give point for alle de billeder jeg fandt
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:30 #44
Well hvis du prøver og følge debatten i dette spørgsmål vil du vel kunne se hvorfor?

Desuden har du nu ikke fundet det jeg bad om *s*
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:49 #45
OK, men der er da flere der har læst det på samme måde som mig kan jeg se.
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:14 #46
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:21 #47
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:39 #48
345gg - Hvad for en slags skole går du i? Hvad omhandler opgaven?
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:05 #49
hardon> hvad mener du?
http://www.eksperten.dk/spm/119971
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:29 #50
345gg>

Jeg har fjernet min \"copyright\"
http://klatten.webpunkt.dk/eksperten/friends.htm
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:41 #51
taaaaaaaaak :)

Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:15 #52
345 - Hvorfor svarer du ikke på mit spørgsmål???
Avatar billede 345gg Nybegynder
13. oktober 2001 - 08:31 #53
nikolajdu  > fordi jeg ikke abonnere på dette her mere... Og det er vist snart uddebatteret... Så hvad end du har spurgt om må du læse dig til i en af alle de ekstra spørgsmål der er lavet..

-Over and out
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:30 #54
Det var da intet svar på mit spørgsmål??

Grunden til jeg spørger er simpelthen at når jeg nærlæser dine indlæg har jeg meget svært ved at tro på at du er ny bruger.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:30 #55
- Også lige meget hvad andre synes / har gjort for at hjælpe dig.