Avatar billede 2hot4u Nybegynder
21. februar 2000 - 14:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Listbox i outlook express

hejsa, er det muligt at lave en listbox i outlook express, eller skal jeg skifte mail program?
Det jeg mener med en listbox, er at jeg kan sende til til flere personer på en gang (her snakker vi om op til flere hundrede9, bar emed et enkelt klik!
Avatar billede ravelin Nybegynder
21. februar 2000 - 14:44 #1
Du kan sagtens lave grupper i outlook Express, det gøres under adresse kartoteket.
Du skal selvfølgelig indtaste dine adresser og derefter sætte dem i en gruppe.
Avatar billede walf Nybegynder
23. februar 2000 - 00:37 #2
lidt mere specefikt, tak :-)
Avatar billede ravelin Nybegynder
23. februar 2000 - 08:36 #3
1. Åben dit adresse kartotek i outlook Express
2.Indtast ny kontaktperson.
3.Gå til 2 hvis du skal have flere brugere/email adresser.
4. Opret ny distributions liste (også under adresse kartotek)
Tilføj de personer som du har sat i adresse kartoteket til distributionslisten.
5. Når du skal sende til din distributions liste så bare skriv navnet i til feltet i emailen.
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
24. februar 2000 - 00:23 #4
OK, du her fortjent dine point.
Mange tak.
Lige et sidste spørgsmål:

Kan de forskellige modtagere se de andres e-mail adresser?
Avatar billede ravelin Nybegynder
24. februar 2000 - 09:15 #5
Eeeeh, den er jeg sgu ikke sikker på, men sæt dem i bcc feltet så er der ingen probs ihvertfald hvis de ikke må se.