Avatar billede fuldstop Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:36 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Genstart og Luk af PC.

Jeg har netop installeret Easy Cd Creator 5 Platinium, men efter installationen kan min computer ikke genstarte eller lukke. I begge tilfælde prøver pc\'en at lukke eller genstarte, men kommer ikke længere til en sort skærm, hvor der står en cursor og blinker. Har prøvet at slette og geninstallere, men uden held. Så nu søges nogle gode råd???
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 16:40 #1
jeg har kun en ide .. formater og geninstaler dit os og brug så noget andet software... men det er nok den sidste løsning
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. oktober 2001 - 16:47 #2
Du siger du har prøvet at slette.... Opfører maskinen sig så OK igen, eller giver den stadig problemer?
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 16:47 #3
så prøv reperation af windows fra cd\'en .. så skulle dine system filer gerne blive gendannet og problemet måske løst
Avatar billede fuldstop Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:49 #4
Ole madsen>> pc\'en virker fint når programmet er afinstalleret!!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:50 #5
loadet>> Prøver lige rep., med cd\'en. (2.sek).
Avatar billede fuldstop Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:04 #6
loadet>> det vil stadigvæk ikke genstarte, det er som om den lige mangler det sidste. Når jeg prøver at genstarte og lukke, så lukker den godt nok windows, men så kommer den sorte skærm med cursoren. Den skulle jo nu egentlig bare boote eller slukke for skærmen afhængig af om der er valgt genstart eller luk!!
Avatar billede arlu Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:12 #7
Win2000 kan ikke lide udf.sys som er en driver der bliver indstalleret til direct-cd.
Afindstallere Direct-cd, derefter kan du bruge Easy-cd.
Avatar billede simonvalter Praktikant
10. oktober 2001 - 17:17 #8
kører du med sp2.. ? hvis ikke så prøv evt at instalere den .. det kan være den retter på noget!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:29 #9
Ok nu har jeg lige slettet Easy Cd Creator 5 Platinium, men nu kan den heller ikke genstarte/lukke selvom programmet er slettet, hvilket den kunne tidligere.
loadet prøver lige at installere SP2
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:45 #10
Du kan jo prøve med SFC /scannow den gendanner dine systemfiler, det lyder som om Easy Creator har lagt en eller flere systemfiler ind!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
10. oktober 2001 - 20:58 #11
prøv at formatere din harddisk HELT....og sluk den i 5 min og tænd igen og geninstaller...
Avatar billede fuldstop Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:45 #12
Har nu afinstalleret Easy Cd Creator 5 Platinium igen, og installeret Nero (på prøve) istedet, hvilket ser ud til virke.
Tak for for hurtige svar og hjælp.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:02 #13
Tak for pointene!

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede dad Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:36 #14
Det kunne være jeg også skulle prøve at afinstall. Easy Creator. Mit problem er at win genstarter midt i det hele. Jeg lægger det ud som et nyt spørgsmål.