Avatar billede nosferatuc Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rød Læbestift Kys !!!

hehe... det kan godt lyde lidt mærkeligt men jeg skal bruge et billede af et Kys (ikke Anime)... det SKAL være Tegnet... håber i kan helpe mig ;=D
Avatar billede flpedel Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:16 #1
Prøv på http://dgl.microsoft.com og søg på kiss.
God fornøjelse.
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:45 #2
Fuck jer... jeg skulle sq da bruge det.... SLOW USERS !!!
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:47 #3
hmmm... strange... dit indlæg kom ikke frem før jeg lagde noget ud på siden... sorry
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:39 #4
siden opdaterer jo ikke automaisk... og flot at svine os til bare fordi du ikke får det du vil have med det samme.. hvor tit svare du måske selv på spørsmål??
Avatar billede nosferatuc Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:52 #5
han svarede rigtigt !!! MEN han lagde det ud som en Kommentar.. ellers ville han have fået point !
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 19:26 #6
Så opret et nyt spørgsmål som \"Point til flpedel\" med 15 point i.. så kan han svare på det ;o)