Avatar billede psyhco_matrix Nybegynder
09. oktober 2001 - 21:59 Der er 7 kommentarer

Min com cracker...........

Jeg ved ikke hvad der gør at min com cracker og sætter sig fast i Max Payne. Jeg har en 1400 mhz Tbird med Asus A7M motherboard og 256mb ddr ram og et Radeon med 64 ddr ram...... Det samme sker når jeg spiller Counter-Strike når jeg går ind på en server skriver den Mit navn og så overflowed...... Kan i hjælpe mig??????????????
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. oktober 2001 - 06:23 #1
Opdater til de nyeste drivere og fortæl noget mere om dit udstyr.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2001 - 06:59 #2
Det er da klart du har ME og AMD og sikkert ikke de nyeste driver. Du har måske også selv samlet din puter? Den fryser vel!
Avatar billede soul-c Nybegynder
10. oktober 2001 - 10:36 #3
hvilket OS køre du med??

en AMD Tbird 1400 Mhz kræver at man har en 300 watts strømforsygning, ellers for den ikke strøm nok når den skal bruge \"krafter\" og så låser den automatisk.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 10:49 #4
Tjeck din CPU temperatur, måske bliver den for varm, sørg for at du har en ordentlig køler og denne sidder ordentligt fast.

Det soul-C siger er MEGET vigtigt, 1400 Mhz Tbird kan godt boote op med en 250 W strømforsygning, men lige så snart den skal lave noget går den ned.
Avatar billede vuffe Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:04 #5
prøv at sæt AGP1X
Avatar billede vuffe Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:12 #6
det kan du sikkert gøre fra bios af, eller har jeg et program der kan. (det var grunden til at min frøs)
Avatar billede pik-fjolle Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:19 #7
Til counterstrike skal du bruge denne fil: http://www.hardwarejunkies.net/download.php?op=getit&lid=5 eller denne: http://www.hardwarejunkies.net/download.php?op=getit&lid=4 hvis du har retail-versionen