Avatar billede tupsy Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

www.blacksound.dk ideer søges...

Hejsa..

Nu har min side www.blacksound.dk efterhånden ligger stille på udviklingssiden i et stykke tid...

Er der nogen der har et par ideer til hvad der kan bygges på den ud over det der er nu??
Hvad tror I kunne være interessant for mine besøgende??

Tupsy!!
Avatar billede tupsy Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:15 #1
Slet ingen hjælp et hente???

Tupsy!!
Avatar billede tupsy Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:15 #2
AT hente... :-)

Tupsy!!
Avatar billede lamina Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:14 #3
jeg syntes ikke at det er en fed side til et diskotek!
for det første er den alt for mørk. derudover er det ikke just en der skriger fest! når man kører hen over dine links er det ikke til at se jeres logo, som jeg i øvrigt ikke syntes er pænt.
jeg vil foreslå et redesign :-)
jeg syntes siden skal være lysere og med lidt mere spræl i.
Avatar billede tupsy Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:30 #4
Tak for din kommentar...
Et redesign bliver det nok ikke til.. :-)
Grunden til den mørke toning er at vi jo som bekendt hedder Discotheque BLACK SOUND..
\"logoet\" er så en sammensætning af forbogstaverne..
Grunden til at jeg skriver \"logoet\" er at det faktisk ikke er vores logo(har ingen).. Det er blot et stykke grafik til at holde sammen på menuen...

Men nej, den skriger ikke fest... Men den mørke farve hænger som sagt sammen med vores navn..

Tupsy!!
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 08:27 #5
jemmen selv om i hedder BLACK SOUND så behøver siden da ikke være helt sort. http://www.whitehat.com er jo heller ikke helt hvid. Hvis i bruger forbogstaverne til at holde sammen på grafikken så tror jeg de fleste vil se det som et logo, og det værste en virksomhed kan gøre er at skabe forviring omkring sit navn.
Mht til jeres startside(og også flere steder) så syntes jeg i det mindste i skal fjerne det med kursiv. Man bruger ikke kursiv på nettet! det bliver ikke pænt, men totalt pixeleret.
Hvis i skal udbygge den med noget så skulle det eks. være en kalender hvor man kan se de evt. events i har. Det kunne også være fedt hvis folk kunne sende en sms fra jeres side. Hvad med billeder af personalet? En nyhedsside med hvad der er sket. Måske en side med \"Månedens billed\".
Det kunne virke meget godt hvis i - istedet for at give en masse adresser med hvor i ligger - havde et kort med eks. prikker der markerede hvor i lå i landet, så man fik et nemt overblik.
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 09:17 #6
hej igen
hvorfor bruger jeg så meget tid på 15 point?
suk :-) nå men hvis du er interesseret har jeg lavet noget grafik som jeg syntes kunne se fedt ud på jeres hjemmeside, hvor jeres navn indgår.
Avatar billede tupsy Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:38 #7
He he.. Øøøøhh.. Jeg tror du har misforstået et eller andet...
Eller har du måske ikke læst teksten på siden??
Det er en side for et mobil diskotek/D.J....
Adresserne er på de jobs vi har rundt omkring..
Altså kunne der lige så godt stå Svenbostrubforsamlingshus i stedet for Feks. Stationen..
Under Hvem er kan du se billeder af os (Ansatte)..
Men jeg vil da gerne se det grafik du har lavet..

Tupsy!!
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:53 #8
nej jeg havde ikke registreret at det var mobilt...det kunne du jo bare have skrevet.
desuden..hvis jeg ikke har set det skulle i måske skrive det på jeres forside ... det kunne jo tænkes at andre heller ikke ser det.
hvad med at udbygge siden med lidt mere om jer selv? lidt mere om jeres stil. desuden..når jeg kommer med disse forslag er det ikke for at kritisere dig,men for at give dig en ide til hvordan jeres side kan tage sig bedre ud. det er ufedt hvis man ikke kan tage konstruktiv kritik, når eksperten giver dig netop denne mulighed! for 15 point kan du heller ikke regne med at man sidder og fordyber sig i hele jeres side...derfor er dit forum heller særlig besøgt.
´mit forslag er
1) mere om jer selv
2) evt. priser
3) hvad udstyr i bruger
4) geografisk begrænsning

lamina
Avatar billede tupsy Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:12 #9
Hmm, det er nu ikke fordi jeg ikke kan tage konstruktiv kritik..
Det er mere fordi at 3 ud af de 4 punkter du lister allerede ER på siden...
Punkt 2 og 4 : http://users.cybercity.dk/~bkb8914/blacksound/priser.htm
Punkt 1 : http://users.cybercity.dk/~bkb8914/blacksound/Hvemer.htm
Det eneste der ikke er med er en liste over udstyr...
Desuden kan jeg ikke lige se hvad mine 15 point i dette spørgsmål her på eksperten har med besøgstallet i mit forum at gøre??
Er der noget jeg misforstår??

Tupsy!!
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:47 #10
jeg tror at 15 point bare betyder at mange er ret ligeglade med at du behøver hjælp....sæt det op til 30 og så skal du bare se
Avatar billede balling Nybegynder
06. november 2001 - 19:56 #11
Prøv at lave menuen som en frame...

Det er latterligt at side og trykke tilbage hvergang man har været inde på en side...

Og jeg må give Lamina ret på mange af punkterne... Siden ville være meget mere tiltalende hvis den var lidt lysere... Windows er heller ikke fedt at arbejde med, hvis farverne er for mørke...

Prøv også med nogle farver der danner harmoni... Kold farve-harmoni virker meget rarere for øjet en det dystre mørke...

  - Mig!

P.S: Det er heller ikke en dårlig idé med de flere point...
Avatar billede lamina Nybegynder
07. november 2001 - 13:42 #12
jammen han vil ikke lave redesign han syntes nemlig at siden er kanon fed.....jeg er kommet med en masse forslag men han vil åbenbart ikke give sine 15 p væk så..

LUK SPØRGSMÅLET FOR HELVEDE
Avatar billede tupsy Nybegynder
07. november 2001 - 16:53 #13
Det er da godt at vi alle er i så godt humør her på eksperten.dk
Fin ekspertånd at fører sig frem med...
Og nej.. Jeg gider ikke lave noget der i forvejen ER på siden.. Som før skrevet...
Meeen, kunne man mon bede om en lille ting??
Kunne du smide et svar så jeg KAN lukke dette sp.???
Bare et et foreslag inden du råber op om mere...

Tupsy!!
Avatar billede lamina Nybegynder
08. november 2001 - 07:39 #14
skriv noget om hvad udstyr i bruger.
Avatar billede balling Nybegynder
08. november 2001 - 09:47 #15
Og stilheden sænkede sig...
Avatar billede lamina Nybegynder
08. november 2001 - 16:30 #16
lol
Avatar billede tupsy Nybegynder
08. november 2001 - 17:23 #17
:o)