Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 19:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WinMe og scaner drivere

har en Primax 4800 Scaner men ingen Me driver,har vært på hjemmesiden til Primax men dær er d bare drivere for 95-98- men ingen Me driver sitter noen med en slik?? drivern som fulgte med fungerte 2 ganger men siden ei...
Avatar billede jnielsen Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:04 #1
ehm generalt er Win ME meget ustabilt så hvis jeg var dig ville jeg finde en win 98 / xp eller 2k.
Avatar billede lydterm Nybegynder
09. oktober 2001 - 20:43 #2
Ja er enig med deg dær,hadde lite feil med WIn98SE.men jeg liker å skifte system av å til:)prøvde Win2000 en gang men d ble jo bare fan,dette er jo et NT fil system så d ble enda verre angående drivere og div så dær kan du tro jeg fikk Blå skjer ganske ofte :)
Avatar billede foldager Novice
09. oktober 2001 - 20:46 #3
Drivere til win98 fungerer næsten altid til Me.
Dette skyldes at Me er en \"videre\"-udvikling af 98.

Du kan roligt prøve en 98-driver.
Avatar billede foldager Novice
09. oktober 2001 - 20:48 #4
Men hent den nyeste fra websiden!
Brug aldrig den du får med produktet på en CD, da disse ofte er en omgang beta-agtigt rod.
Dette gælder uanset hvilket produkt det måtte være.