Avatar billede scan Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning på intern printer

Jeg har en side der skal udskrives på min egen printer, når en bruger trykker på en knap. Det er min egen server. Hvordan kan man gøre dette? Kan det gøres med asp?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:29 #1
Du kan med noget javascript sørge for at udskriv-dialogen kommer frem og brugeren kan selv vælge hvilken printer han vil udskrive på. Men du kan forudbstemme hvor det skal udskrives.
Avatar billede scan Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:38 #2
Brugeren skal ikke kunne se at der udskrives på min printer. Det skal foregå automatisk, altså uden brugerens indblanding. Han skal bare trykke på en ok knap eller lignende.
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:25 #3
Det kan ikke lade sig gøre .. Lav programmet i Visual Basic el. lignende ...
Avatar billede scan Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:23 #4
Øv, det er smadder ærgeligt. Men jeg må jo hellere give dig pointene alligevel. Vil du sende en kommentar så jeg kan give dig dine points?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:40 #5
SVAR ;-)
Avatar billede scan Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:46 #6
ellers tak for hjælpen
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:50 #7
Selv tak, og tak for pointne .. beklager at det ikke kan lade sig gøre ..