Avatar billede geert Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne andre filformater f.eks Lotusword.pro og wordPerfect

Jeg arbejder til daglig med Microsoft Word og kunne tænke mig om der var nogen der kunne give en facitliste på hvordan man åbnede andre dokumenter fra
Lotus og WordPerfect i word.

Det burde jo ikke være så svært

Hilsen

Geert
Avatar billede totenslager Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:25 #1
Du skal få brugerne af de andre tekstprogrammerne til at gemme i rtf-format - så kan du åbne filerne i word.

//totenslager
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:30 #2
Normalt kan du bare vælge \"vis alle filer\" der hvor der står *.doc, i \"åben document\" dialog boksen!
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:31 #3
Nårhja.. og så vælge på det Lotus eller WordPerfect dokument du vil åbne *S*
Avatar billede totenslager Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:30 #4
Den går ikke - rtf-formatet er det format du skal bruge hvis andre tekstprogrammer skal kunne se det
- men prøv det i vil - den holder ikke .

Du får en masse fyld med  - små firkanter osv. eller nogle gange  helt umulige kode at læse.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:56 #5
totenslager .. microsoft word understøtter stu da de andre tekstbehandlingsprogrammer.. det han den da gjort siden word til windows 3.1.. (Ihvertfald den gang jeg først stiftede bekendtskab med det)
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
10. oktober 2001 - 12:57 #6
Eller også er der mulighed for at vælge \"Importer\" i Fil menuen.. kan ikke huske hvordan det er, men ved at microsoft word kan det!