Avatar billede wzarlon Nybegynder
20. februar 2000 - 12:43 Der er 14 kommentarer og
3 løsninger

Jeres meninger og/el. forslag

Tag lige et kig på http://www.boykot.dk hvor vi er igang med at lave et klageforum, hvor folk kan komme med deres "opkast"..

Vi er nået til det stadie at vi godt kan bruge nogle friske øjne til at spotte fejl/mangler eller bare gode ideer til at gøre siten bedre..
Gode indlæg bliver belønnet med point
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 12:54 #1
Designet er fedt nok, men jeg syntes at du skal give siden
en anden skriftype, samt at de vandrette linier skal have
en anden style!

Ellers vil jeg give den, denne karaktér:
9@13
Avatar billede wzarlon Nybegynder
20. februar 2000 - 13:13 #2
en anden style på de vandrette linier? Der er et eller andet jeg ikke vidste..Hvordan det?
Og forslag til anden skrifttype?

I øjeblikket er der en server fejl, og siden vil ikke vises..Bliver rettet asap
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
20. februar 2000 - 13:27 #3
Jeg får en fejl...
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 13:29 #4
F.eks:

<hr color="#000000" size="1">

..og skriftypen kunne f.eks være Arial eller Verdana.
Avatar billede wzarlon Nybegynder
20. februar 2000 - 13:54 #5
Ok..jeg ved der er en fejl..Pls hang on til min udbyder tager sig sammen og retter det
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
20. februar 2000 - 14:48 #6
Jeg får også en fejl!

error 'ASP 0115'
Unexpected error

/enter.asp

A trappable error occurred in an external object. The script cannot continue running.

Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2000 - 15:06 #7
error 'ASP 0115'
Unexpected error

/enter.asp

A trappable error occurred in an external object. The script cannot continue running.

Sig lige til, når Siten køre, som den skal, så skal du nok få en vudering, men p.t. må vi nok sige 0 - 3 på 13
Avatar billede wzarlon Nybegynder
20. februar 2000 - 15:39 #8
Hvis jeg bare vidste hvad fejlen var...Den kommer rimelig uventet..
Men siden skulle være der nu
Avatar billede wzarlon Nybegynder
20. februar 2000 - 16:15 #9
Ja det må i sku undskylde.. Der er en ukendt fejl på den IIS 4.0 hvor siten er.. Jeg håber min udbyder snart får den rettet
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 21:04 #10
FEd fejl:
error 'ASP 0115'
Unexpected error

/enter.asp

A trappable error occurred in an external object. The script cannot continue running.
Avatar billede runetotland Nybegynder
21. februar 2000 - 22:14 #11
Halloen.  Ideen er god og garfiiken er gor. (kan ha noe med at jeg liker blått)  Men du skulle kanskje hatt en litt annen farge på skriften i menyen???
Hilsen Rune.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 23:36 #12
NÅ SÅ KOM DEN OP AT KØRE!

Design: Pæn diskret design uden det store flimmer. En tydeligere skrift var at foretrække.
Navigation: Vauu Der sker der noget. Nok en af de hurtigste sider jeg har testet, når først den har loadet FrontPage. Virkelig godt gået.
Formål: Det taler for sig selv. Helt OK, det er godt med en brok Site!

Karakter 10 på 13 med pil op ad!
Avatar billede wzarlon Nybegynder
22. februar 2000 - 15:33 #13
Ja..Jeg fandt fejlen..Dog kom den af uforklarige grunde..Min global.asa skulle der ellers ikke være noget galt i, men det var den der fuckede det op..

>>Kharder: Tydligere skrift..Du mener istedet for Times New Roman?..Christian-t siger Arial eller Verdana. Også hvad du mener?
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2000 - 18:05 #14
Nej klarre tekst. Den virker lidt sløret. En større kontrast i farverne mellem baggrund og tekst. Selve typografien er ok. ;O)
Avatar billede wzarlon Nybegynder
24. februar 2000 - 15:15 #15
>>Kharder: Allright..Ikke fordi jeg er blind :) Men mener font color i right frame, som nu er darkgray baggrund vs lightgray skrift? eller er det i menuen..

Jeg har også fået fortalt at jeg burde lave mine billeder om til .jpg format istedet for .gif (logoer samt menuknapper).. Er det sandt?
Avatar billede bromer Nybegynder
25. februar 2000 - 14:56 #16
Jeg kan godt lide dit design, men alligevel er der en del som ikke virker helt optimalt. Jeg kan ikke lide at du bruger times new roman som font, og dine tables passer ikke ind i resten af dit design.

billederne passer ikke ind i designet

Formaalet er udfort godt

Karakter >> 10
Avatar billede wzarlon Nybegynder
02. marts 2000 - 15:23 #17
Hmm, ser ikke ud som om der var flere der ville kommentere spm..Point uddelt, selvom der ikke var så meget bid i svarene..
Dog tak til dem som gjorde