Avatar billede dbmdata Nybegynder
09. oktober 2001 - 00:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

CODE RED 3, hvad gør jeg???

Hej

jeg har en server stående i en serverpark, og den er nu blevet lukket fordi den havde code red 3 på sig...

jeg vil spørge hvordan jeg nemmest får den ordnet, om der findes et lille program som kan installeres på den og køre, og som så kan fjerne den, eller hvad?

eller om det hele skal formatteres...

og i øvrigt, hvordan jeg skal bære mig ad med at ordne det, skal jeg køre ind og ordne serveren eller kan jeg bede hosting firmaet sætte den til, og så kan jeg gå ind på den og ordne det der skal ordnes, og fjerne virusen?

Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2001 - 00:26 #1
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2001 - 00:26 #2
Avatar billede prodic Mester
09. oktober 2001 - 00:31 #3
Code Red 3 - hmmm never heard of it.
Er det en ny udgave af et\'eren og to\'eren?
Avatar billede fcs Novice
09. oktober 2001 - 00:32 #4
Jepper, den findes i tre udgaver nu
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2001 - 00:47 #5
Hent en gratis version af McAfee, eller et andet virusprogram, de kommer også på mange CD´er der følger med computer blade. Så kan du installerer det og fjerne virussen.

I fremtiden ville det måske være klogt at investrerer i et anti virus program...
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 18:54 #6
dbmdata>> Har du fået svar på dit spørgsmål og hjælp med dit problem eller er der mere jeg kan gøre for dig???
Avatar billede dbmdata Nybegynder
08. november 2001 - 09:51 #7
tak for svarene!
Avatar billede fcs Novice
08. november 2001 - 16:28 #8
takker for point ;-)